یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش چین میزبان بسکتبال جام‌ آسیا شد

ورزش

چین میزبان بسکتبال جام‌ آسیا شد

شهر ووهان چین میزبان پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ‌ آسیا شد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

برنامه‌های کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای رقابت‌های سال 2014 اعلام شد که چین میزبان کاپ‌ آسیا اعلام شد. کاپ‌ آسیا که همان کاپ استانکوویچ سابق است، هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و انتخابی رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

چهارمین دوره این تورنمنت در سال 2012 به میزبانی ژاپن برگزار شد که ایران توانست با پیروزی بر میزبان قهرمان شود و حالا ووهان چین میزبان پنجمین دوره این مسابقات است.

ووهان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2011 بود که تیم ملی با پنجمی در آن رقابت ها المپیک لندن را از دست داد و خاطره‌ای تلخ از این شهر دارد که حالا می تواند دوباره با قدرتنمایی برابر حریفان آسیایی آن خاطره تلخ را پاک کند.

این رقابت‌ها بیستم تا بیست و هشتم تیر برگزار می‌شود. تاکنون حضور تیم‌های ایران، چین، فیلیپین، کره جنوبی و ژاپن در این مسابقات قطعی شده است.

طبق برنامه فدراسیون بسکتبال ایران به احتمال زیاد تیم ملی بزرگسالان یا ترکیبی از تیم های ملی الف یا ب در این تورنمنت شرکت می کنند. تیم ملی بسکتبال ایران برای حضوری قدرتمند در جام جهانی به احتمال زیاد در تورنمنت های اسلوونی،‌ لهستان و فنلاند شرکت می‌کند.

طبق برنامه‌های کنفدراسیون غرب‌آسیا، اردن میزبان رقابت‌های قهرمانی غرب‌آسیا شد و اربیل عراق نیز میزبان همین رقابت‌ها در رده جوانان شد. همچنین ایران نیز میزبانی نوجوانان غرب‌آسیا را برعهده گرفته‌است.

پیش از این نیز قطر میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا و کویت میزبان باشگاه‌های آسیا انتخاب شده‌ بودند.

 

منبع: تابناک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه