پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بازتاب نتایج نمایندگان ایران در تارنمای فیفا

ورزش

بازتاب نتایج نمایندگان ایران در تارنمای فیفا

تارنمای فیفا نوشت: استقلال به اولین برد خود مقابل الجزیره دست یافت و برای جلوگیری از حذف تلاش کرد.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Release , khaki black purple jordans , LafarledeShops , Air Force 1 Lucky Charms White

پایگاه خبری فدراسیون جهانی فوتبال با اتمام دور اخیر مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گزارشی از بازی های انجام شده شب گذشته و سه شنبه شب منتشر کرد.

این رسانه در مورد برد ارزشمند شاگردان امیر قلعه نویی مقابل الجزیره امارات نوشت:

محمد قاضی مهاجم استقلال تنها گل بازی با الجزیره را به ثمر رساند تا تیم ایرانی به اولین برد خود در پیکارهای فصل جاری برسد، اولین برد خود را مقابل الجزیره ثبت کند و برای حذف نشدن قدم بردارد.

این تارنما همچنین در مورد سه نماینده دیگر ایران یعنی فولاد، تراکتورسازی و سپاهان نیز چنین نوشت:

در گروه دوم فولاد با کسب بردی خانگی مقابل بنیادکار در مسیر تکامل حرکت کرد. العین در صدر گروه سوم به تساوی 2 بر 2 برابر تراکتورسازی تبریز رسید. سپاهان نیز با الاهلی بدون گل مساوی کرد.


***


هرتابرلین خواهان جذب دژاگه شد

تیم فوتبال هرتابرلین به دنبال جذب مهاجم ایرانی فولام است.

به گزارش تسنیم، فولام در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس با وجود گلزنی اشکان دژاگه، هافبک ایرانی خود در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک مقابل میهمانش، اورتون تن به شکست داد تا همچنان با 24 امتیاز در مکان آخر جدول 20 تیمی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

بر اساس گزارشی که در نشریه «کیکر» آلمان منتشر شده تیم فوتبال هرتابرلین آلمان به دنبال جذب هافبک 27 ساله تیم ملی کشورمان است که با سرمربیگری فلیکس ماگات در فولام بار دیگر روزهای اوجش بازگشته و 2 گل هم زیرنظر این مربی آلمانی به ثمر رسانده است.

دژاگه بین سال‌های 2004 تا 2007 در تیم هرتابرلین عضویت داشت و پس از آن به ولفسبورگ ملحق شد. اشکان در فصل 9-2008 موفق شد با ولفسبورگی که ماگات هدایتش را به عهده داشت، به عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا برسد. او پس از انجام 131 بازی برای ولفسبورگ در سال 2012 به فولام انگلیس ملحق شد.

هرتابرلین در حال حاضر با 36 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا قرار دارد.


***

ابراهیموویچ دیدار برگشت با چلسی را از دست داد

زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار برگشت برابر چلسی همراهی کند.

پاری سن ژرمن سه‌شنبه آینده در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی به میدان خواهد رفت.

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی در دقیقه 66 دیدار مقابل چلسی که با برتری 3 بر یک تیمش پایان یافت دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شد و از زمین بازی بیرون رفت.

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری‌سن ژرمن پس از پایان مسابقه گفت: "زلاتان دچار مصدومیت شد و به همین دلیل چند هفته از میادین دور خواهد بود."

لورن بلان، سرمربی پاری‌سن ژرمن نیز گفت: "زلاتان در طول بازی احساس درد کرد. من مطمئن نیستم که این مصدومیت مربوط به همسترینگ او می شود یا از ناحیه ساق پا است. ما باید ببینیم که او به چند روز استراحت برای بهبودی نیاز دارد."


منبع: تابناک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه