یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کاراته قهرمانی جهان - برمن؛ کومیته تیمی بانوان ایران حذف شد

ورزش

کاراته قهرمانی جهان - برمن؛ کومیته تیمی بانوان ایران حذف شد

تیم ملی کاراته بانوان ایران در سومین دیدار خود در بخش کومیته تیمی رقابتهای قهرمانی جهان نتیجه را به اسپانیا واگذار کردند و با نرسیدن این تیم به فینال ، بانوان کشورمان از دور مسابقات حذف شدند.

nike air force 1 low uv | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای بخش کومیته تیمی مسابقات قهرمانی جهان و در بخش بانوان تیم کشورمان با ترکیب دوستی ، زنگنه ، عباسعلی ، چالاکی و علیپور کار خود را با پیروزی یک بر صفر در برابر کلمبیا آغاز کرد و سپس به مصاف اسلوونی رفت و دو بر صفر صاحب پیروزی شد.

تیم بانوان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برای دیدار با اسپانیا بر روی تاتامی صف آرایی کرد که در نهایت دو بر يک نتیجه را واگذار کرد. اسپانیا هم در مبارزه بعدی خود یونان را شکست داد و به نیمه نهایی راه يافت ولی در پیکار با مصر بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند تا تیم ملی بانوان ایران علی رغم شایستگی از دور مسابقات کنار برود.

بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان چهارشنبه هفته گذشته با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور به میزبانی آلمان در برمن آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه