سه شنبه, 25ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کاراته قهرمانی جهان - فرانسه؛ امیر مهدیزاده مدال طلای جهان را برگردن آویخت/ اولین طلا برای ایران

ورزش

کاراته قهرمانی جهان - فرانسه؛ امیر مهدیزاده مدال طلای جهان را برگردن آویخت/ اولین طلا برای ایران

کاراته‌کای سبک وزن تیم ملی ایران که با پیروزی برابر همه رقبایش به دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافته بود با شکست حریف برزیلی مدال طلای این مسابقات را برگردن آویخت تا اولین مرد طلایی کاراته ایران در این رقابت‌ها باشد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Direct Drops , IetpShops , nike air zoom strong black rose gold

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی جهان که در پاریس جریان دارد بعدازظهر امروز شنبه تیم ملی کشورمان به اولین مدال طلای خود دست پیدا کرد. امیر مهدیزاده در وزن 60- کیلوگرم که روز پنجشنبه با شکست همه رقبا راهی بازی پایانی شده بود برابر حریف برزیلی خود با رای داوران پیروز شد و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در این دیدار مهدیزاده تا ثانیه های پایانی چند امتیاز از حریف خود عقب بود که جانانه مبارزه کرد و امتیازات عقب افتاده را جبران کرد تا کار دو کاراته کا در پایان وقت قانونی به تساوی برسد. در "هانتی" که اعلام رای توسط داوران است مهدیزاده 3 بر2 برنده شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

"داگلاس سانتوس" برزیلی که حریف مهدیزاده در بازی نهایی بود در پرونده خود یک نشان طلای 2010 و یک نشان برنز 2008جهان دیده می شود. مهدیزاده برای رسیدن به بازی نهایی این وزن، کاراته کاهایی از ازبکستانی، مالزی، کلمبیا، ترکیه و صربستان را شکست داده بود.

سعید احمدی دیگر نماینده ایران در بازی پایانی وزن 67- کیلوگرم است که امروز به دیدار حریف خود خواهد رفت. بیست و یکمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در پاریس جریان دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه