جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا - پای شمسایی به گلزنی باز شد - پیروزی پرگل تیم ملی ایران برابر قطر

ورزش

مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا - پای شمسایی به گلزنی باز شد - پیروزی پرگل تیم ملی ایران برابر قطر

تیم ملی فوتسال ایران در چاچوب مسابقات قهرمانی آسیا برابر قطر به پیروزی پرگل دست یافت.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - nike shox pet print pages for kids free dinosaur

به گزارش فارس ، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه سوم و در سالن الشباب به مصاف قطر رفت و در پایان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.

در نیمه اول ایران توانست 4 بار دروازه قطر را باز کند. در نیمه دوم نیز ملی پوشان ایران 4 گل به ثمر رساندند. محمد طاهری، محمد کشاورز، وحید شمسایی (2گل)، حسین طیبی (2گل)، حمید احمدی و علی اصغر حسن زاده گل های ایران را به ثمر رساندند.

روز گذشته شمسایی یکی از گل های ایران را به ثمر رساند اما سایت کنفدراسیون آسیا در گزارش خود این گل را به نام یکی از بازیکنان کره ای ثبت کرد.

علی صانعی در این دیدار از بازیکنان جوان خود نیز استفاده کرد و علیرضا صمیمی نیز فرصت حضور در درون دروازه را پیدا کرد.

در این دیدار نیز همچون بازی روز گذشته برابر کره جنوبی تماشاگران ایرانی در سالن حاضر شدند و تیم ملی را تشویق کردند.

قطر در رده‌بندی جهانی رتبه‌ای بهتر از 61 ندارد و ایران در رده ششم قرار دارد. این دو تیم تیم پیش از این فقط یک بار رو در روی هم قرار گرفته بودند و آن هم در سال 2005 با نتیجه 11 بر صفر ایران به برتری دست یافت.

ایران روز گذشته در اولین دیدار خود 14 بر یک کره جنوبی را شکست داد و قطر 3 بر یک برابر استرالیا شکست خورده بود. عصر امروز نیز استرالیا توانست در دومین دیدار خود کره جنوبی را 6 بر صفر شکست دهد و به همراه ایران جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کند. عصر فردا دو تیم ایران و استرالیا از ساعت 18 برای تعیین صدرنشینی به مصاف هم می روند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه