جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - دبی - استرالیا هم برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت - مصاف با ازبکستان در یک‌چهارم نهایی

ورزش

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - دبی - استرالیا هم برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت - مصاف با ازبکستان در یک‌چهارم نهایی

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر استرالیا به برتری پرگل دست یافت.

LTB - JuzsportsShops | lebron x for 50 dollars , Kids Air Jordan — Rebel Occupation

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا عصر امروز از ساعت 18 به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید.

بازیکنان ایران از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما واکنش‌های دروازه‌بان و دفاع همه جانبه بازیکنان استرالیا اجازه نداد توپ از خط دروازه عبور کند تا اینکه در دقیقه 10 محمد طاهری توانست با شوت خود دروازه این تیم را باز کند تا در ادامه بار دیگر بازیکنان ایران جشنواره گل‌های خود را برابر حریف آغاز کنند.

 
در ادامه وحید شمسایی روی حرکتی زیبا و چرخش به سمت دروازه گل دوم ایران را به ثمر رساند. علی اصغر حسن‌زاده دیگر گل ایران را زد و قدرت بهادری در حرکتی انفرادی تمام بازیکنان استرالیا را جا گذاشت و توپ با برخورد به یکی از بازیکنان حریف وارد دروازه شد تا در پایان نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان 4 بر صفر از استرالیا پیش بیفتند.

محمد طاهری در آغاز نیمه دوم توانست گل دوم خود و پنجم ایران را به ثمر برساند. حسین طیبی، علی اصغر حسن‌زاده، جواد اصغری‌مقدم و وحید شمسایی دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساندند تا در پایان ایران با نتیجه 9 بر صفر به برتری دست یابد. در نیمه دوم علی صانعی بیشتر از بازیکنان جوان خود استفاده کرد.

تماشاگران ایرانی همچون دو بازی گذشته در سالن حضور داشتند و تیم ملی را تشویق می‌کردند، هر چند که حضور کمرنگ‌تری نسبت به دیدارهای گذشته داشتند.

استرالیا در آخرین رده‌بندی جهانی در رتبه 32 قرار گرفت و این در حالی است که ایران در رتبه ششم جای دارد. این دو تیم پیش از این 2 بار رو در روی هم قرار گرفته بودند که بار اول ایران در سال 2007 با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و در سال 2010 نیز 9 بر 3 به پیروزی دست یافت.

پیش از این ایران 14 بر یک برابر کره‌جنوبی و 8 بر صفر مقابل قطر به برتری رسیده بود و با کسب این پیروزی 9 امتیازی شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم دوم گروه چهارم یعنی ازبکستان خواهد رفت. این دیدار سه‌شنبه 9 خرداد ساعت 16 به وقت تهران در سالن الشباب دبی برگزار خواهد شد. استرالیا نیز توانست به عنوان تیم دوم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند و در این مرحله باید به مصاف کویت برود.

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از 5 خرداد با حضور 16 تیم آغاز شده و تا 12 خرداد ادامه خواهد داشت. ایران توانسته 10 قهرمانی در این مسابقات را از آن خود کند و ژاپن نیز یک بار در سال 2006 به این عنوان رسیده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه