پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جام جهانی فوتسال - تایلند/ تیم ایران باشکست پاناما به یک هشتم نهایی صعود کرد

ورزش

جام جهانی فوتسال - تایلند/ تیم ایران باشکست پاناما به یک هشتم نهایی صعود کرد

تیم ملی فوتسال ایران با شکست پاناما به عنوان تیم دوم گروه ب (B) به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی فوتسال صعود کرد.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | WS327KA - Buy now New Balance 327 SEASONAL CLASSIC - adidas edge lux 120111741 black edition release

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2012 تایلند تیم ملی فوتسال پاناما را در یک بازی سخت و نزدیک از پیش رو برداشت تا  بعد از تیم اسپانیا به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کند. نتیجه ای که قبل از این تصور می شد این بود که تیم ایران بتواند با گل های بیشتری پاناما را شکست دهد اما تیم پاناما برای اینکه شانس صعود به مرحله بعد را از دست ندهد روز سختی را برای ایران رقم زد.

این دیداراز ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه " نی می بوتر" شهر بانکوک برگزار شد و شاگردان علی صانعی برابر این تیم به برتری 4 بر 3 دست یافتند.

 برای تیم ایران احمد اسماعیل پور در دقیقه 3، افشین کاظمی در دقیقه 13 و 2 ثانیه  و محمد طاهری نیز در دقایق 18 و 44 ثانیه و 37 و 12 ثانیه گل زنی کردند و سه گل تیم پاناما را نیز "کلودیو گودریگ " در دقیقه 5 و 13 ثانیه، " کارلوس پرز" در دقیقه 34 و 12 ثانیه و" آلوارادو" در دقیقه 39 و 21 ثانیه به ثمر رساندند.

با این برد شاگردان علی صانعی با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اسپانیا به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند تا روز یکشنبه به مصاف تیم دوم گروه ف (F) بروند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه