پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان معاون مدیر کل سازمان ملل متحد در تخت جمشید اعلام کرد: تخت‌جمشید در گذشته سازمان ملل و مهد صلح و دوستی بوده است

یادمان

معاون مدیر کل سازمان ملل متحد در تخت جمشید اعلام کرد: تخت‌جمشید در گذشته سازمان ملل و مهد صلح و دوستی بوده است

معاون مدیر کل سازمان ملل در بازدیدی که صبح امروز از تخت‌جمشید (پارسه) داشت اعلام کرد: تخت‌جمشید در روزگار گذشته نقش سازمان ملل و مهد صلح و دوستی پذیرای اقوام و ملیت‌های مختلف را داشته است.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Nike

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گروه میراث‌فرهنگی ـ  صبح امروز چهارشنبه 1/8/92 معاون مدیر کل سازمان ملل متحد و هیأت همراه او  از مجموعه جهانی تخت جمشید بازدید کردند.
 
«هلن الیزابت کلارک» در بازدیدی که از کاخ‌های تخت جمشید داشت این بنای جهانی را مکانی فوق العاده خواند و گفت: امروز از حضور در تخت جمشید و بازدید از نقاط مختلف آن چیزهای زیادی یاد گرفتم. این بسیار جالب است که از ملیت‌های مختلف به تخت جمشید می‌آیند و این بنای عظیم را بازدید می‌کنند. این موضوع نشان از جایگاه باشکوه تخت جمشید دارد.
 
معاون مدیر کل سازمان ملل تاکید کرد: محوطه عظیم و تاریخی تخت‌جمشید نشان می‌دهد که این شهر در گذشته به‌عنوان سازمان ملل و مهد صلح و دوستی پذیرای اقوام و ملیت‌های مختلف مطرح بوده است که این روایتگر تاریخ و فرهنگ عظیم مردم مهمان نواز و مهربان ایران است.
 
او همچنین از مردم ایران به عنوان مردمی صلح دوست و با قلبی گرم یاد کرد و گفت: آنچه از ایران دیدم صمیمیت و گرمای وجود مردم ایران بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه