پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان این کمیسیون قطعه‌قطعه کردن سازمان میراث فرهنگی را به نفع کشور نمی‌داند

یادمان

این کمیسیون قطعه‌قطعه کردن سازمان میراث فرهنگی را به نفع کشور نمی‌داند

برگرفته از ایسنا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درگفت‌وگوباایسنا:
این کمیسیون قطعه‌قطعه کردن سازمان میراث فرهنگی را به نفع کشور نمی‌داند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون قطعه‌قطعه کردن سازمان میراث فرهنگی را به نفع کشور، سازمان و پرسنل آن نمی‌داند.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: ما در کمیسیون فرهنگی دو کار انجام دادیم؛ نخست این‌که گزارش نگرانی و نارضایتی برخی افراد از سازمان میراث فرهنگی را گرفتیم و نوشته‌های آن‌ها را خواندیم. پس از آن، جلسه‌ای را با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار کردیم و صحبت‌های او را شنیدیم.

او ادامه داد: در نهایت، این جلسه و صحبت‌ها بدون جمع‌بندی به پایان رسید و ما منتظر ماندیم تا زمان بگذرد و بازتاب این تغییر و جابه‌جایی به استان‌های اصفهان و فارس و ماندگاری برخی کارمندان را در تهران ببینیم.

وی اظهار کرد: به‌طور کلی، با قاطعیت می‌گویم کمیسیون فرهنگی با این‌گونه قطعه‌قطعه کردن سازمان میراث فرهنگی مخالف است و این کار را به نفع کشور و سازمان میراث فرهنگی نمی‌داند.

روز گذشته نیز یک کارشناس حقوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به بهانه‌ی شلوغ‌ بودن تهران، مانند گوشت قربانی چند تکه شد و در کنار آن، هزینه‌هایی شد که اصلا نمی‌ارزید. در این شرایط، تکه‌تکه کردن سازمان میراث فرهنگی اشتباه بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه