جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پیام فارسی سفیر لهستان برای نوروز

خبر

پیام فارسی سفیر لهستان برای نوروز

سفیر لهستان در ایران در پیامی ویدئویی فرا رسیدن عید نوروز و سال نو را به مردم ایران تبریک گفت.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Giftofvision - Luxury, Premium & Contemporary Shopping

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ سفیر لهستان در تهران در یک پیام ویدئویی فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید شمسی را به مردم ایران تبریک گفت.


وی در این پیام که به زبان فارسی منتشر شد گفت: "از طرف سفارت لهستان در تهران مایلم فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به شما دوستان ایرانی تبریک بگویم و برایتان آرزوی سلامتی، سعادتمندی و خشنودی دارم."


سفیر لهستان در ایران افزود: "در شادی‌تان به شما می‌پیوندیم و بهترین آرزوهای‌مان را به امید آینده‌ای بهتر و روشن‌تر با شما سهیم می‌شویم."


***

پیام تبریک ابومازن به مناسبت عید نوروز

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با ارسال پیامی فرا رسیدن سال نو خورشیدی را به مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، ابومازن امروز سال نو خورشیدی را به ملت ایران تبریک گفت و درباره تقویت پیوندهای برادری و همکاری در تمام کشورهای منطقه ابراز امیدواری کرد.

در بیانیه رسمی دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که ابومازن به مناسبت عید نوروز به ملت ایران تبریک گفت و برای آنها پیشرفت و شکوفایی آرزو کرد.

ابومازن ابراز امیدواری کرده است که نوروز فرصتی برای تقویت پیوندهای برادری و همکاری در تمام کشورهای منطقه در راستای خدمت به منافع و ثبات همه ملتها باشد.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا هم سال نو خورشیدی را به ایرانیان تبریک گفت، با این حال این تبریک در حالی است که سیاستهای خصمانه دولت آمریکا ضد ملت ایران همچنان ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه