پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر 11 فیلم سینمایی و تلویزیونی روی آنتن می‌رود

خبر

11 فیلم سینمایی و تلویزیونی روی آنتن می‌رود

شبکه‌های سیما برای امروز پنجشنبه 25 خرداد 11 فیلم سینمایی و تلویزیونی در نظر گرفته‌اند.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی "در جستجوی عدالت" به کارگردانی ایگه دانال سون، پنجشنبه 25 خرداد ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: نیک جرارد زندگی آرامی در کنار همسر خود دارد تا زمانی که همسرش مورد ضرب و شتم ، قرار می‌گیرد و او در پی انتقام گرفتن شخصی بر می‌آید. فرد ضارب توسط گروهی کشته می‌شود که نیک از آنها خواسته تا این کار را انجام دهند، اما پس از آن او درگیر یک گروه زیرزمینی می‌شود که اقدام به قتل می‌کنند...  "در جستجوی عدالت" با بازی جنی هر کارپنترونیکلاس کاگ، محصول سال 2011 در کشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم سینمایی "کوتاه کردن موهای آدام" پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی کریس ایگمن، لوییس فلچر و رابرات پین خواهید دید: "آدام" پسر نوجوانی است که بعد از فوت مادر و خواهرش تصمیم گرفته موهایش را کوتاه نکند. او رفتار ناهنجاری دارد و در مدرسه پرخاشگری می‌کند. مدیر مدرسه معتقد است... "کوتاه کردن موهای آدام" به کارگردانی مایکل پیچیوتینو و تهیه کنندگی مایک گابراوی و مایکل پیچیوتینو، سال 2004 درکشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم سینمایی "سربازرس مونتا لبانو" به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال 1999- 2011 کشور ایتالیا، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 17:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا در "سربازرس مونتا لبانو" به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداختند.

انیمیشن "معجزه تلاش" به کارگردانی حمید رضا صالحی و تهیه کنندگی آریا صنعت تخیل، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه "تماشاخانه" از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. داستان این انیمیشن از این قراراست که: حسنک که به دنبال فروش بزش از لوبیای سحرآمیز بالا رفته تا تخم طلا را بدست آورد، متوجه می‌شود که با تخیلات افسانه‌ای نمی‌توان زندگی کرد و با تلاش و پشتکار فراوان می‌توان موفق شد.

فیلم تلویزیونی "جاده بی انتها" به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی عباس رافعی، از تولیدات صدا و سیمای مرکز سمنان، پنجشنبه 25 خرداد ساعت 23:30 از شبکه شما پخش می‌شود. "جاده بی انتها" با بازی کتایون کاراتی ، مسعود شریف ، جمشید صفری و هیلدا خسروی از این قرار است که ندا گرمساری به تازگی به ریاست اداره کل محیط زیست سمنان منصوب شده است. همزمان با آن شخصی متمول و ذی نفوذ به نام نامدار پیمانکار کشیدن جاده‌ای در میان جنگل شده که ناگزیر به تخریب آن خواهد انجامید. ندا در واکنشی مسئولانه در برابر نامدار می‌ایستد.

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن "همان نور معروف"، "بکاسین و گنج وایکینگ‌ها"، "نمی‌ترسم نمی‌ترسم"، "سبیسکوئیت"، "نابودگر3" و "حلقه" پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت13:15 ، 15، 17،19 ، 21 و23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید