جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر امروز 14 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش می‌شود

خبر

امروز 14 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش می‌شود

امروز جمعه 16 تیرماه 14 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Grailify - white nike air force mid mens 9.5 sandals size - nike sky hi dunk on people youtube Light Smoke Grey

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ فیلم تلویزیونی "به سلامت بانو" جمعه 16 تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: زنی که فیلمبردار مجالس است و زندگی حرفه‌ای‌اش سرشار از شادی است، در می‌یابد که به علت تومور مغزی چند ماهی دیگر زنده نمی‌ماند. وی به جای انفعال بودن سعی می‌کند با توکل کارهای عقب مانده زندگی‌اش را به سرانجام برساند و امید به زندگی با توسل در وی بیشتر می‌شود. عسل بدیعی، مریم سعادت و آرش تاج در "به سلامت بانو" به کارگردانی مرتضی متولی و تهیه کنندگی عباس رافعی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی "خواهر زاده‌های ماجراجو" به کارگردانی مارتین مایه رنارد و تهیه کنندگی مایکل اوبل، جمعه 16 تیرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی پیترمایگند و ماتیلده هوگ کلبن آمده: آقای اریک لوند استاد دانشگاه در رشته جامعه شناسی و تعلیم و تربیت کودکان، در راستای تحقیقات و مطالعاتش، در جستجوی یافتن دلایل عدم تفاهم و درک متقابل فرزاندان و والدینشان است و اینکه چرا در جوامع غربی ارتباط بین والدین و فرزاندانشان سردتر شده و نیزعشق میان زن و شوهر نیز دیگر آن دوام و ثبات سالهای قبل را ندارد.

فیلم سینمایی "پدر بزرگ" به کارگردانی مجید قاری‌زاده، جمعه 16 تیر ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده: حسین و فخری زوج جوانی هستند که به همراه فرزند کوچکشان محمد در خانه پدری حسین زندگی می‌کنند، فخری تمایل دارد یک آپارتمان در بالای شهر بخرند ولی پول ‌آن‌ها برای خرید منزل کافی نیست. فخری و برادرش جمشید به حسین پیشنهاد فروش خانه پدری‌اش را می دهند، ولی... جمشید مشایخی، جهانگیرالماسی، آهوخردمند، زنده یاد حسین کسبیان و نسرین مقدم در "پدر بزرگ" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی "پرواز" به کارگردانی ویکرامادیتیا موتوانه و با بازی رونیت روی و رام کاپور، محصول سال2010 هند، جمعه 16 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: پسری به نام "روهان" به همراه چند تن از دوستانش در یک شبانه روزی تحصیل می‌کنند، روزی آنها از مدرسه فرار کرده و به سینما می‌روند که همین باعث اخراج آنها از مدرسه می‌شود.

فیلم سینمایی "سقوط آزاد" به کارگردانی جورج مونتسی، محصول سال 1995 کشورهای کانادا و آمریکا، جمعه 16 تیرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی ویلیام دووان و اسکات هایلند می‌بینیم: "باب" خلبان با تجربه هواپیما در یکی از پروازهایش به دلیل نقص فنی و اهمال کاری تکنسین‌های هواپیما دچارمشکل می‌شود...

فیلم سینمایی "مرد نفوذی" به کارگردانی اسپایک لی، جمعه 16 تیر ساعت 20:30 در قالب برنامه "سینما4" از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. داستان فیلم با بازی دنزل واشنگتن وجودی فاستر، محصول سال 2006 آمریکا از این قرار است که: یک گروه سارق حرفه‌ای در قالب کارگران نقاشی ساختمان وارد یک موسسه مالی می‌شوند و آنها کارکنان را گروگان می‌گیرند.

فیلم سینمایی "جدال نا برابر" جمعه 16 تیر ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: با آب شدن یخ‌های قطبی دو موجود قبل از تاریخ که کوسه‌ای غول آسا و اختاپوسی عظیم‌الجثه هستند، آزاد می‌شوند. کوسه به آبهای آمریکا و اختاپوس به آبهای ژاپن حمله می‌کنند و باعث مرگ و میر زیادی می‌شوند. در این میان اما مک نیل به همراه استادش سندرز و یک دانشمند ژاپنی به نام شیمادا سعی می‌کنند که در این مورد تحقیقاتی به عمل آورند اما... "جدال نا برابر" با بازی لورنزو لاماز، دی بورا گیبسون و ویک چائو محصول سال 2009 در کشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی "آخرین خواب بارانی" به کارگردانی ابوالفضل عطار و تهیه‌کنندگی هاشم عطار، جمعه 16 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود. در خلاصه فیلم با بازی غزل صارمی، احمد یارعلی، بهناز سلیمانی و محسن کریمی آمده: ریحانه دچار تلاطم روحی و توهماتی است و همسرش صادق عامل این وضعیت را از دست دادن جنینش می‌داند که برای سومین بار رخ داده است...

فـیلـم سینمایی "عصر یخبندان 3" به کارگردانی کارلوس سالدانا، محصول سال 2009 کشور آمریکا، جمعه 16 تیر ساعت 15از شبکه نمایش پخش خواهد شد. داستان درباره ورود به سرزمین دایناسورها است. دیگو، الی، سید و باقی حیوانات وارد منطقه جدیدی می‌شوند که در آن دایناسورها زندگی می‌کنند. سید که از سه تخم مراقبت می‌کند، بعد از اینکه آنها سر از تخمشان بیرون می‌آورند، متوجه می‌شود... 

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن "دکتر دولیتل"، "دختری با کفش‌های کتانی"، "وطن، ما، مردم 2"، "قاتلین پیر زن" و "نویسنده مرگ"‌ روز جمعه 16 تیر ساعت 13:20، 17، 19، 21  و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید