شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر چاق و لاغر به روز می‌شوند - بازگشت «چاق و لاغر» به تلویزیون

خبر

چاق و لاغر به روز می‌شوند - بازگشت «چاق و لاغر» به تلویزیون

خبرگزاری فارس: سری جدید سریال خاطره‌انگیز «چاق و لاغر» در شبکه دو سیما تولید می‌شود.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | supernova glide 6 boost shoes women black gray - adidas Samba Wales Bonner Core Black - FX7517

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اصغر آزادان تهیه کننده سریال چاق و لاغر که تهیه‌کنندگی سری جدید آن را هم بر عهده خواهد داشت در این باره می‌گوید: دو متن به گروه نوجوان شبکه دو سیما ارائه کرده ایم و منتظریم تا مدیر محترم این گروه نظرش را در این باره اعلام کند.

آزادان در خصوص داستان سری جدید چاق و لاغر هم ادامه می دهد:همان دو کارآگاه چاق و لاغر را در این سری هم خواهیم داشت و در دفتر کار آگاهی شان مشغول به کار هستند. رئیس بزرگ هم در این سری هست.

مأموریت هایی به چاق و لاغر سپرده می شود که آنها با اشتباهات شان در راه کشف موضوع به مشکلاتی بر می خورند. سعی خواهیم کرد هر 4، 5 قسمت یک داستان را پیگیری کنیم و امیدوارم با مساعدت مدیرگروه، از شهریور ماه تصویربرداری کار را آغاز کنیم. تهیه کننده چاق و لاغر در خصوص استفاده از بازیگران قبلی در این سری هم می گوید:سن بازیگران باعث شده تا به فکر استفاده از بازیگران دیگر باشیم سعی خواهیم کرد چاق و لاغر را به روز شده بسازیم تا موضوع آن برای بینندگان ملموس تر باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید