پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر زلزله‌ای 5.6 ریشتری در ایلام/مصدومیت 4 تن در زلزله تا کنون

خبر

زلزله‌ای 5.6 ریشتری در ایلام/مصدومیت 4 تن در زلزله تا کنون

زلزله‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر مورموری در استان ایلام را لرزاند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Gucci x The North Face Release Information - FitforhealthShops - crampon adidas sans lacet pas cher black and blue

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این زلزله در ساعت 17:05 در عمق 10 کیلومتری زمین در مورموری استان ایلام رخ داد.

مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تایید این خبر از اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده مورموری خبر داد و به ایسنا گفت: تا کنون خساراتی از این زلزله گزارش نشده است.

 

مصدومیت 4 تن در زلزله مورموری تا کنون

مدیرکل بحران استان ایلام از مصدومیت 4 تن در پی زلزله دقایقی پیش در مورموری خبر داد.

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این‌باره گفت: در پی این زلزله 5.6 ریشتری که در ساعت 17:05 مورموری در استان ایلام را لرزاند تا به این لحظه 4 نفر از ساکنان این منطقه مجروح شده‌اند و مسیر مورموری نیز به دلیل ریزش کوه مسدود شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های ارزیاب به روستاهای این منطقه اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: دست‌کم 12 روستا متاثر از این زلزله هستند و میزان خسارت و شمار آسیب‌دیدگان از سوی گروه‌های ارزیاب اعلام خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه دقایقی بعد از زلزله 5.6 ریشتری مجددا پس لرزه‌ای به بزرگی 4.3 ریشتر همین منطقه را لرزاند، اظهار کرد: مردم منطقه دچار وحشت شده و در خیابان‌ها هستند؛ اما اوضاع تحت کنترل است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه