سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کتک کاری در پارلمان ترکیه

خبر

کتک کاری در پارلمان ترکیه

نشست کمیسیون قانون اساسی مجلس ترکیه که پیش از این نیز به دلیل زد و خورد میان نمایندگان مجلس به تعویق افتاده بود بار دیگر امروز شاهد درگیری فیزیکی میان نمایندگان این کمیسیون بود.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | Dialadogwash - Women's shoes - Footwear NIKE - nike air jordans vi 6 mens silver rings black gold - Sneakers - Low shoes , Nike Air Max Bolt CU4152 001 Black/White/Black

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، نشست کمیسیون قانون اساسی مجلس ترکیه که پیش از این نیز به دلیل زد و خورد میان نمایندگان مجلس به تعویق افتاده بود بار دیگر امروز شاهد درگیری فیزیکی میان نمایندگان این کمیسیون بود.

کمیسیون مجلس ترکیه که برای بحث در مورد طرح مصونیت سیاسی نمایندگان مجلس برای بار دوم طی یک هفته گذشته تشکیل جلسه داده بود اینبار نیز به دلیل درگیری فیزیکی شدید میان اعضاء کمیسیون نیمه تمام ماند.

در این کمیسیون، نمایندگان دو حزب حاکم عدالت و توسعه و دمکراتیک خلق ها ابتدا بصورت لفظی به یکدیگر پرخاش کرده و در ادامه با مشت و لگد به جان هم افتادند.

هفته قبل نیز کمیسیون قانون اساسی مجلس به همین دلیل تعطیل و اعلام شد مداخله های بی مورد مشاوران نمایندگان ،موجب بروز درگیری شده است.

ما این بار هم که از ورود مشاوران جلوگیری شد درگیری میان نمایندگان و زدو خوردها شدیدتر از هفته گذشته رخ داد .

گفته می شود علت این درگیری اظهارات بکر بوزداغ وزیر دادگستری بوده است که در ابتدای نشست کمیسیون، نمایندگان حزب دمکراتیک خلق ها را مقصر درگیری جلسه پیشین کمیسیون دانست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه