پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نوای «شورانگیز» حسین علیزاده در تبریز می‌پیچد

خبر

نوای «شورانگیز» حسین علیزاده در تبریز می‌پیچد

تور کنسرت دو نوازی تار و تنبک حسین علیزاده و پژمان حدادی از تاریخ 28 تا 30 اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می‌شود.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Nike WMNS Dunk Low Purple Pulse (2021) - nike air max 90 jacquard infrared light - DM9467 - 500

به گزارش خبرنگار مهر، تور بداهه‌نوازی استاد حسین علیزاده و پژمان حدادی پس از اجرای موفقیت‌آمیز کنسرت "آن و آن..." در سه شهر اهواز، بهبهان و بندرعباس، تور کنسرت خود را بار دیگر با اجرا در تبریز از سر می‌گیرد.

براساس این گزارش سه شب اجرای دونوازی تار و تنبک موسیقی ایرانی با استقبال خوبی روبرو بوده‌است و به گفته حسین علیزاده که هیچ مخاطبی نباید پشت درهای بسته بماند؛ جمعیت گسترده‌ای در سالن حضور داشتند و در برخی موارد تماشاگران بدون بلیت به سالن آمده‌اند.

حسین علیزاده در مجموع اجراهای این گروه موسیقی بخش اول کنسرت را با سه تار آغاز کرد و با تارنوازی ادامه پیدا کرد. یکی از ویژگی‌های تازه‌ترین تور کنسرت حسین علیزاده همنوازی تار و تنبک پژمان حدادی و اجرای آثاری از موسیقی بومی مناطق مختلف است.

در اجرای اخیر این گروه حسین علیزاده با ساز "شورانگیز" موسیقی جنوب را براساس تم موسیقایی این منطقه آغاز و با یک پاساژ در قطعه ترکمن به پایان رساند.

لازم به ذکر است تور کنسرت حسین علیزاده پس از اجرا در تبریز، در تاریخ 6 و 7 خردادماه در ساری و 8 و 9 همین ماه در آمل برگزار می‌شود و پس از آن نیز در نیشابور، رودسر و سیاهکل به روی صحنه می‌رود. همین اجرا در تاریخ 4 تا 9 تیرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه