پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی پنجشنبه و جمعه هفته آینده؛ کنسرت حسام‌الدین سراج در کرمانشاه برگزار می‌شود

رویدادهای فرهنگی

پنجشنبه و جمعه هفته آینده؛ کنسرت حسام‌الدین سراج در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر: مدیر برنامه‌های کنسرت گروه «بیدل» گفت: حسام‌الدین سراج هفته آینده در استان کرمانشاه کنسرت برگزار می‌کند.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike air force suede blauw shoes boots sale free

به گزارش خبرنگار مهر، حسام الدین سراج از خوانندگان متعهد و سنتی کشور است که همه ساله در استانهای مختلف برای علاقمندان کنسرت هایی با مضامین عرفانی و .. برگزار می کند.

براین اساس، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده، این هنرمند خوب کشورمان مهمانان مردم هنرمند و هنردوست کرمانشاه خواهد بود.

گروه "بیدل" حسام الدین سراج را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

سیدپیمان حقیقی در این باره به خبرنگار مهر گفت: استاد سراج در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های گذشته و جدید خود را برای علاقمندان در استان کرمانشاه اجرا خواهد کرد.

مدیر برنامه های کنسرت گروه بیدل گفت: این قطعات شامل "جورخوبان"، " رویای وصال"، "بوی بهشت"، "قصه گیسو" و " عشق و مستی" خواهد بود.

حقیقی با اشاره به اینکه مراکز فروش بلیت این کنسرت به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد، تاکید کرد: علاقمندان به موسیقی می توانند از فردا (پنجشنبه) با مراجعه به تارنمای kshconcert.ir از مراکز فروش بلیت این کنسرت در کرمانشاه مطلع شوند.  

وی بهای بلیت این کنسرت را 400 تا 750 هزار ریال اعلام کرد.

کنسرت حسام الدین سراج در روزهای مذکور در 2 زمان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه