سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آلبوم «مسیحا» به زودی منتشر می‌شود

خبر

آلبوم «مسیحا» به زودی منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: «سیدحسام‌الدین سراج» که هفتم و هشتم دی‌ماه کنسرت «وداع » را در برج میلاد به روی صحنه خواهد برد از انتشار آلبوم جدیدش با عنوان «مسیحا» خبر داد.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | Air Jordan 1 Mid 554724 - nike air sweet lunar shoes sale free shipping - 271 Hemp – JmksportShops

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، نشست خبری کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و آهنگسازی سید محمد میرزمانی صبح امروز در سالن کنفرانس همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

سراج در این نشست اظهار داشت: خدا را شاکرم توفیقی پیدا شد تا پس از رایزنی با چند آهنگساز قرعه همکاری  و اجرای کنسرت وداع به نام آقای میرزمانی افتاد.

وی افزود: کار موسیقی باید بر اساس یک اتفاق،‌ شعر و یا فضایی باشد که تشنگی را برای انجام کار ایجاد کند. تلاش می‌کنم تا اثری جدید با عنوان «مسیحا» به زودی ارایه دهم.

این خواننده سنتی کشورمان یادآور شد: آلبوم موسیقی«وداع» نتیجه 8 سال تلاش است و مدت‌ها بود که دوست داشتم این کار را انجام دهم اما توفیق پیدا نمی‌کردم. در این آلبوم از اشعار عمان استفاده کردم که یک شاعر ویژه است در آثار او هم حماسه وجود دارد و هم لطافت غزل و حکمت شعر دیده می‌شود.

سراج از اجرای دکلمه در کنار موسیقی خبر داد و گفت: بخش عمده و سنگین کار ما دکلمه است از «وحید جلیل‌وند» که دارای صدای گرمی است خواستیم با ما همراهی کند.

میرزمانی آهنگساز این اجرا اظهار داشت: در بازنگری دوباره قطعات به رنگ آمیزی غنای بیشتری دادم. سعی کردم ترکیب جدیدی کار کنم که بیشترین نقش را ساز‌های نی‌ و کمانچه ایفا می‌کنند. البته در کنار این دو از سازهای بادی مثل هورن هم استفاده کردم و امیدوارم ترکیب دلنشینی داشته باشد.سازهای زهی، فلوت به همراه سنج و دمام در این کنسرت استفاده خواهد شد.

وی افزود: نوازندگانی از پیشکسوتان و نامداران جامعه موسیقی همچون علی رحیمیان، ظهیرالدینی، کریم قربانی و خورشید فر ما را همراهی خواهند کرد.

کنسرت «وداع» 7 و 8  دی‌ماه جاری ساعت 20 در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه