پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کنترل سیستم‌های برق صنعتی با پیامک! - ساخت دستگاه آنالیز تابلوی برق با قابلیت ارسال پیامک در کشور

خبر

کنترل سیستم‌های برق صنعتی با پیامک! - ساخت دستگاه آنالیز تابلوی برق با قابلیت ارسال پیامک در کشور

محققان پارک علم و فناوری همدان موفق به طراحی وساخت دستگاه پاور آنالیز هوشمندی شدند که می‌تواند ضمن اندازه‌گیری و کنترل پارامترهای مختلف در تابلو برق‌های صنعتی، اطلاعات آن را برای مرکز داده مورد نظر ارسال کند.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | nike weed sneakers for sale on ebay women

مهندس حمید بادامی‌نجات، مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازنده این دستگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «فناوری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌اظهار کرد: پاور آنالیز هوشمند، دستگاهی است که می‌تواند 42 پارامتر تابلو برق صنعتی را اندازه‌گیری و آنالیز کرده و آن را از طریق اینترنت و یا ارسال پیامک برای مرکز اطلاعات خود ارسال کند. این پارامترهای تخصصی شامل توان‌های اکتیو، ری‌اکتیو، توان‌های ظاهری، ولتاژهای سه فاز، جریان‌های سه فاز، ضریب قدرت و ... است.

وی با بیان این که این محصول دارای گواهی ثبت اختراع بوده و طراحی و ساخت آن از طریق مهندس معکوس به صورت کاملا بومی صورت گرفته است، افزود: تولیدکنندگان این دستگاه چند شرکت المانی، هندی و چینی هستند، اما این دستگاه یک ویژگی نسبت به نمونه‌های خاجی خود دارد و آن این است که می‌تواند با چهار خروجی اطلاعات اندازه‌گیری شده را به وسیله پیامک و اینترنت ارسال کند.

بادامی‌نجات ادامه داد: گر چه ماموریت اصلی پاور آنالیز هوشمند ساخته شده اندازه‌گیری پارامترهای تابلو برق است اما این دستگاه با چهار خروجی که در آن تعبیه شده، می‌تواند پارامترهای مختلف را روشن و خاموش یا فعال و غیر فعال کرده و بدین وسیله قابلیت کنترل را نیز به کاربر می‌دهد. وی در پایان تصریح کرد: دستگاه پاور آنالیز هوشمند در حال حاضر به تولید انبوه رسیده و برای کارخانه ها، اداره‌های آب و فاضلاب و هر صنعتی که از آب استفاده کرده و نیاز به آنالیز تابلو برق آن وجود داشته باشد کاربرد دارد که امیدواریم بتوانیم نیاز کشور را به این محصول برطرف کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه