شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تیم ملی والیبال ایران به جام (لیگ) جهانی راه یافت - نسل طلایی به حقش رسید

ورزش

تیم ملی والیبال ایران به جام (لیگ) جهانی راه یافت - نسل طلایی به حقش رسید

تیم ملی والیبال ایران که با پشت سرگذاشتن مصر یک گام به جام جهانی نزدیک شده بود، با پیروزی برابر ژاپن برای نخستین بار راهی رقابت‌های جام جهانی شد تا نسل طلایی بلندقامتان کشورمان که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را کسب کرده بودند به حقشان برسند.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران که روز جمعه موفق شد در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی والیبال ژاپن را شکست دهد، عصر امروز یکشنبه در دومین دیدار برای راهیابی به جام جهانی به مصاف ژاپن رفت و با برتری برابر این تیم در گیم اول به جام جهانی راه پیدا کرد.

در این دیدار که با حضور بیش از 12 هزار نفر در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، شاگردان خولیو ولاسکو گیم اول را با نتیجه 25 بر 16 به سود خود به پایان بردند تا با توجه به پیروزی 3 بر صفر در دیدار اول، برای نخستین بار در تاریخ والیبال ایران به رقابت های جام جهانی راه پیدا کنند. والیبال ایران با نسل طلایی خود که موفقیت های زیادی را در سالهای اخیر کسب کرده است به جام جهانی راه پیدا کرد.

قبل از این تیم‌‎های ملی لهستان، روسیه، بلغارستان، برزیل، ایتالیا، آرژانتین، کوبا، کره‌جنوبی، آمریکا، صربستان، آلمان، فنلاند، کانادا، فرانسه و هلند به رقابت‌های جام جهانی راه یافته بودند و ایران شانزدهمین تیمی است که به این جام راه یافت. بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام جهانی سال 2013 به صورت دوره ای برگزار خواهد شد. لهستان مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه