شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته اول از دور برگشت جام برتر والیبال / شکست صدرنشین ، برتری پیکان و کاله

ورزش

هفته اول از دور برگشت جام برتر والیبال / شکست صدرنشین ، برتری پیکان و کاله

هفته اول از دور برگشت جام برتر والیبال عصر امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم رده دومی پیکان، در خانه والیبال تهران به مصاف رقیب سنتی خود سایپا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 حریف دیرینه خود را مغلوب کرد، در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته آلومینیوم المهدی با نتیجه 3 بر 2 پیشگامان کویر یزد قهرمان نیم فصل مسابقات را شکست داد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Giftofvision , Sneakers search engine

تیم والیبال پیکان در خانه والیبال تهران میزبان سایپای البرز بود. اگرچه در دو ست نخست سایپا بازی بسیار خوبی را ارائه داد و تا آستانه پیروزی پیش رفت اما تعویض طلایی پیمان اکبری جواب داد و سهیل احمدی که به جای بازارگرد به میدان آمده بود موفق شد روند بازی را تغییر دهد تا در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود پیکان به پایان برسد.


 به گزارش «تابناک»، تیم پیشگامان كویر نتیجه مسابقه را 3 بر 2 به تیم آلومینیوم المهدی واگذار كرد و دور برگشت را با شكست آغاز كرد. این دیدار حاشیه‌های زیادی نیز به دنبال داشت که در ذیل خبر به آن اشاره کردیم ،


در این مسابقه تیم المهدی ست های اول، چهارم و پنجم را با نتایج (25ـ19)، (25ـ20)و (15ـ12) به نفع خود به پایان ببرد اما در مقابل تیم پیشگامان ست های دوم (26ـ24) و سوم (25ـ19) را برنده زمین نام گرفت.


همچنین تیم متین ورامین به رهبری مصطفی كارخانه موفق شد 3 بر 2 باریج اسانس را شكست دهد. در این رقابت باریج ابتدا ست های اول (28ـ26) و دوم (25ـ23) را پیروز شد. در ادامه تیم متین ورامین موفق شد (25ـ15)، (25ـ14) و (15ـ11) حریف خود را شكست دهد.


قاطع ترین پیروزی امروز را تیم كاله مازندران رقم زد و موفق شد 3 بر صفر نوین كشاورز را به زانو در آورد. در این رقابت تیم كاله با نتایج (25ـ16)، (25ـ14) و (25ـ13) حریف را شكست داد.


پیش از این تیم جواهری گنبد 3 بر یك نتیجه را به تیم شهرداری تبریز واگذار كرده بود و تیم شهرداری ارومیه موفق شده بود با نتیجه 3 بر 2 میزان خراسان را شكست دهد.

 


نتایج کامل بازی‌های هفته نخست دور برگشت به شرح زیر است:


شهرداری ارومیه  3  - میزان خراسان  2


کاله مازندران      3  - نوین‌کشاورز  صفر


آلومینیوم المهدی  3  -  پیشگامان کویر یزد  2


بازرگانی جواهری گنبد  یک  -  شهرداری تبریز  3


پیکان تهران       3  -  سایپا البرز  2


باریج اسانس کاشان  2  -  متین ورامین  3


حاشیه بازی الومینیوم المهدی و پیشگامان


کتک کاری این بار در لیگ والیبال !


بازی دو تیم والیبال آلومینیوم المهدی و پیشگامان کویر یزد در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم میزبان پایان یافت که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.


از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به ممنوع کردن استفاده از طبل و بوق توسط ناظر مسابقه در گیم سوم اشاره کرد که این موضوع باعث دلخوری هواداران هرمزگانی و شعارهایی علیه ناظر مسابقه شد.


همچنین در ادامه مسابقه اعتراض‌های مکرر سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد به داور دوم مسابقه باعث اخطار جدی ناظر به سرمربی و توقف ۵ دقیقه‌ای مسابقه شد.


در حالی که بازی در گیم چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم میزبان پایان یافته بود بازیکن خارجی تیم پیشگامان کویر یزد به نشانه عصبانیت به سوی سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان رفت و با درآوردن حرکاتی باعث تحریک هواداران و متشنج شدن جو سالن شد. اما این پایان کار نبود و پس از پایان مسابقه و پیروزی تیم آلومینیوم، یاشار شاهینی لیبرو تیم آلومینیوم و بازیکن سابق تیم پیشگامان کویر یزد به نشانه خوشحالی مشت خود را در جلوی سرمربی تیم مهمان بالا برد که این عمل موجب پاسخگوی بازیکنان تیم پیشگامان کویر یزد شد و مسعود رمضانی بازیکن تیم پیشگامان با مشت به صورت شاهینی کوبید که این حرکت موجب هجوم هواداران به داخل زمین شد و با ورود نیروی انتظامی غائله پس از ۳۰ دقیقه پایان یافت.


در این بین بازیکنان پیشگامان به اتاق کار هیات دوومیدانی هدایت شدند که در این اثنا عصبانیت بازیکنان پیشگامان کویر یزد بر سر اموال هیات دوومیدانی خالی شد که شکستگی مانیتور، کیس، پرینتر و کاپ‌های دوومیدانی‌کاران هرمزگان نتیجه‌ی این عمل تیم مهمان بود.


پس از این دیدار میرحسینی، سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد اعتراض‌های مکرری به ناظر مسابقه وارد کرد اما به هیچ وجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران نشد.


جدول رده بندی به شرح زیر است:


1- پیشگامان کویر یزد 25  امتیاز
2- پیکان تهران 24  امتیاز
3- کاله مازندران 24 امتیاز
4- متین ورامین 24 امتیاز
5 - میزان خراسان 22 امتیاز
6- سایپا البرز 21 امتیاز


7- شهرداری ارومیه 20 امتیاز
 8 - آلومینیوم المهدی 18 امتیاز
9 - شهرداری تبریز 14 امتیاز
10 - باریج اسانس 11 امتیاز
11 - نوین کشاورز 9 امتیاز
12- جواهری گنبد 2 امتیاز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه