جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی صنایع دستی تمدید فراخوان جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی

صنایع دستی

تمدید فراخوان جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی

نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی گفت: فراخوان آثار هنرمندان در حوزه طراحی نقشه و بافت تابلو فرش قرآنی تا بیست و یکم دی ماه تمدید شد.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

 

به گزارش میراث آریا (chtn)، و به نقل از مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور؛ «علیرضا حاجی‌علی‌بیگی» گفت: ارسال هدفمند این فراخوان برای فعالان عرصه تابلو فرش گامی موثر در شناسایی این هنرمندان و حضور آنان در جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی است.

وی با بیان این که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 21 دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: یکی از ابعاد جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور شناسایی فعالان عرصه طراحی نقشه و بافت تابلو فرش و تشکیل بانک اطلاعاتی از آنان است.

نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی در استان مرکزی در ادامه گفت: آثار تولیدی شرکت کنندگان در این جشنواره با دو روش دستی و رایانه‌ای پذیرفته می‌شود که اولویت با آثار تولید شده دستی است.

وی با اشاره به این که برگزیدگان این جشنواره 30 دی ماه انتخاب خواهند شد، اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ملی تابلو فرش آیات قرآنی بهمن ماه سال جاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد و آثار شرکت کنندگان در جشنواره پس از داوری اولیه و نهایی در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتیwww.quranfestival.ir مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید