پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی صنایع دستی مشارکت 80 شرکت در پنجمین نمایشگاه فرش دستباف قزوین

صنایع دستی

مشارکت 80 شرکت در پنجمین نمایشگاه فرش دستباف قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری پنجمین نمایشگاه فرش دستباف استان با مشارکت 80 شرکت خبر داد.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش میراث آریا (chtn)، «حسن جمشیدیها»، شناساندن فرش اصیل ایرانی به مصرف‌ کنندگان را از اهداف اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ایجاد زمینه مناسب فروش با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، تبادل اطلاعات بین تولید‌کنندگان و تلاش در راستای ارائه کارهای با کیفیت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


وی دسترسی مستقیم مصرف ‌کنندگان به بازار فرش، حذف واسطه‌های فروش فرش دستباف و دسترسی آسان مصرف کنندگان به کالاهای با کیفیت را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فرش برشمرد.


جمشیدیها در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرش در حال حاضر پس از گذراندن دوره رکود در وضعیت مطلوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شناساندن محصولات فرش ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است که امیدواریم به نحو مطلوبی در استان برگزار شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: پنجمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف با مشارکت بیش از 80 نفر از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش و تابلو فرش‌های دستباف از سراسر کشور به ویژه از استان‌های تبریز، قم، اصفهان، فارس، گلستان، کردستان، اردبیل، لرستان، یزد، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و تهران به مدت شش روز و در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع برگزار می‌شود.


جمشیدیها در خصوص زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: این نمایشگاه از 13 تا 18 آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بر پا می‌شود و از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید