پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم دید افقی در شهرستان قصرشیرین به علت آلودگی هوا به پنج هزار متر كاهش یافت

زیست بوم

دید افقی در شهرستان قصرشیرین به علت آلودگی هوا به پنج هزار متر كاهش یافت

كارشناس مسوول پیش ‌بینی اداره كل هواشناسی كرمانشاه گفت: بر اثر ورود موج جدیدی از گرد و غبار، دید افقی در قصرشیرین روز دوشنبه به پنج هزار متر كاهش یافت و در ساعات آینده نیز میزان آلودگی افزایش خواهد یافت.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Nike Blazer Low Platform Light Bone , AspennigeriaShops , air jordan 4 men retro , Release

'محمد احمدی' روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌ اكنون میزان دید افقی در شهرستان قصرشیرین پنج هزار متر از حد استاندارد و طبیعی یك هوای سالم و پاك كه 10 هزار متر است، كمتر است كه این امر نشانه آلودگی هوای این منطقه مرزی است.

وی با بیان اینكه در ساعات آینده احتمال كاهش دید افقی در این شهرستان تا یك هزار متر هم وجود دارد، تصریح كرد: از صبح امروز پدیده گرد و غبار و ریزگردها وارد آسمان نواحی مرزی استان كرمانشاه بخصوص شهرستان قصرشیرین شده كه این روند در روزهای آینده از هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

احمدی اظهار داشت: دمای فعلی هوای این شهرستان 37 درجه سلسیوس بالای صفر و رطوبت شش درصد می باشد ضمن اینكه وزش باد آرام است.

وی تاكید كرد: انتظار می رود غبار ناشی از طوفانهای گرد و غبار صحاری كشور عراق، در بعضی ساعات از سه روز آینده، جو استان كرمانشاه را نیز متاثر كرده موجب كاهش نسبی شعاع دید در نقاط مختلف استان بخصوص نواحی مرزی شود.

شبكه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین همچون گذشته از شهروندان بویژه افراد مسن، كودكان و بیماران قلبی و تنفسی خواست به‌ دلیل آلودگی شدید هوا و وجود ریزگردها در آسمان شهر از ورود به فضای باز و آزاد خودداری كرده و در صورت لزوم حتما از ماسك استفاده كنند.

قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه با بیش از 186 كیلومتر مرز مشترك با كشور عراق، در طول سال بارها با آلودگی ناشی از پدیده گرد و غبار مواجه بوده است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه