جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها برگزاری نمایشگاه عکس تهران قدیم با عنوان «طهران، شهره خاطره» در خانۀ هنرمندان ایران

انجمن‌ها

برگزاری نمایشگاه عکس تهران قدیم با عنوان «طهران، شهره خاطره» در خانۀ هنرمندان ایران

به‌کوشش کانون حافظان میراث فرهنگی و با حمایت شهرداری منطقه 12، نمایشگاه عکس تهران قدیم با عنوان «طهران، شهره خاطره» در تالارهای بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران برپا است.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | college women in nike tempos basketball - 103 - Latest Nike Dunk Low "Grey Fog" White/Grey Fog 2021 For Sale DD1391 تهران شهر خاطره

 

به گزارش روابط عمومی کانون حافظان میراث فرهنگی تهران قدیم، این نمایشگاه شامل 120 عکس از مناطق قدیمی تهران است که 70 عکس آن مربوط به سال‌های 1290 تا 1350 می‌شود و تصاویری از مشاغل و شیوه زندگی مردم تهران در دوران گذشته، خیابان‌ها و ساختمان‌های قدیمی را در برمی‌گیرد.
50 عکس دیگر نمایشگاه تصاویری از زمان کنونی تهران را در برمی‌گیرد که در سال‌های 1350 تا 1390 عکاسی شده است.

عکس‌های این نمایشگاه را کانون حافظان میراث فرهنگی و شهرداری تهران جمع‌آوری کرده‌اند. این کانون  خردادماه 89 به همت جمعی از جوانان جهت حفظ میراث فرهنگی تهران ایجاد شده است. این سازمان مردم نهاد همچنین در این راستا به برگزاری کارگاه‌ها و نیز گردش‌های آموزشی و پژوهشی و گردشگری اقدام کرده و از هرگونه کمک و پشتیبانی و نیز همکاری مردم در این زمینه استقبال خواهد کرد.

نمایشگاه در روزجمعه 22 مهرماه 1390 ساعت 17 گشایش یافته و تا 8 آبان ماه سال جاری در تالارهای بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران برقرار است. شایان ذکر است که در روز نخست نمایشگاه دکتر نصرالله حدادی به سخنرانی پرداخته‌اند.

بازدید: هر روز از ساعت 14 الی 20

 

تهران شهر خاطره

تهران شهر خاطره

 

اگر می خواهید یادی از گذشته‌ها کنید سری به تالارهای بهار و تابستان خانه هنرمندان بزنید. این دو نگارخانه از روز جمعه 22 مهرماه 1390 میزبان نمایشگاه عکس تهران قدیم خواهند بود که توسط کانون حافظان میراث فرهنگی تهران قدیم برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه