سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی شرحِ پری به شعر معاصر در نمایشگاه خوشنویسی حسین قنواتی

رویدادهای فرهنگی

شرحِ پری به شعر معاصر در نمایشگاه خوشنویسی حسین قنواتی

نمایشگاه آثار خوشنویسی حسین قنواتی با عنوان «شرحِ پری به شعر معاصر» رویدادی مفهومی در آثار خوشنویسی که بر دیوار نگارخانه‏ی لاجورد نقش می‏بندد.

آثار خوشنویسی حسین قنواتی در نمایشگاهی با عنوان «شرحِ پری به شعر معاصر» با رویکردی تازه در ترکیب بندی و رنگ‏های متناسب خط با فضای شعر نو از 27 بهمن در نگارخانه‏ی لاجورد وابسته به موسسه کتاب آرایی ایرانی به نمایش گذاشته می‏شود.

با توجه به سابقه‏ی فعالیت این شاعر و هنرمند و انتشار مجموعه‏ی «لیلیِ لال»، عنوان این نمایشگاه نیز اجرای ایده‏ای راز آلود به نظر می‏رسد که به گفته‏ی وی از تلفیق مضمون و تصویر در ذات شعر نو و ظرفیت‏های خوشنویسی پدید آمده است.

به این ترتیب نتیجه‏ی تجسمی این تلفیق، نمایشگاهی است که با حضور هنرمندان و برخی از شاعران آثار یاد شده گشایش خواهد یافت و به مدت یک هفته تا 3 اسفند ماه پیش روی علاقمندان حوزه‏ی شعر و هنرهای تجسمی خواهد بود.

در آثار این نمایشگاه از شعرهای مهدی اخوان ثالث، سهراب سپهری، نادر نادرپور، نصرت رحمانی، مهرداد اوستا، سیدعلی صالحی، منوچهر آتشی، فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، شمس لنگرودی و فریاد شیری استفاده شده است.

نگارخانه‏ی لاجورد واقع در خیابان بزرگمهر، تقاطع خیابان فلسطین، شماره 29 از ساعت شانزده روز جمعه 27 بهمن 1396 پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه