پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر عکس‌های سیاه و سپید حسن غفاری در موزه عکس 'خانه شهر' - کهگیلویه و بویراحمد دهه 70 در قاب 70 عکس

خبر

عکس‌های سیاه و سپید حسن غفاری در موزه عکس 'خانه شهر' - کهگیلویه و بویراحمد دهه 70 در قاب 70 عکس

«حسن غفاری»، با 70 عکس‌ سیاه و سپید، معیشت، زندگی و حیات روزمره مردم بویر احمد در دهه 70 را به تصویر می‌کشد. افتتاحیه این نمایشگاه 5 آبان از ساعت 3 تا 6 بعد ازظهر در نمایشگاه موزه عکس خانه شهر برگزار می‌شود.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | nike sb koston dunk low blue grey hair images - Compra Jordan AIR JORDAN XXXV - 004 - CQ4227

خبرگزاری میراث فرهنگی- گروه میراث فرهنگی- نمایشگاه عکس «حسن غفاری »، با هدف مردم نگاری مردم در بویر‌احمد، در نمایشگاه موزه عکس خانه شهر برگزار می شود. افتتاحیه این نمایشگاه یکشنبه 5 آبان از ساعت 3 تا 5 بعد ازظهر است.
 
شهرستان بویراحمد از شهرستانهای ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد است. مرکز این شهرستان، شهر یاسوج است. 
 
عکس‌های این نمایشگاه در دهه 70 با دوربین آنالوگ گرفته شده است. این عکس‌ها از آرشیو دهه 70 این عکاس بوده که بسیاری از پروژه‌های عکاسی خود را کهگیلویه و بویراحمد گذرانده است.
 
این نمایشگاه به عطاء طاهری بویراحمدی، از نویسندگان سرشناس بویراحمدی تقدیم شده و حمایت مالی آن از سوی شرکت نیکو نگرش بوده است.
 
موزه عکسخانه شهر، واقع در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، میدان بهار شیراز  با تلفن :88848993 است. این نمایشگاه تا شنبه 18 آبان ماه ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه