پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پیش‌بینی وضع هوا - رگبار و رعد و برق در راه است

خبر

پیش‌بینی وضع هوا - رگبار و رعد و برق در راه است

 مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل شمالی ، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار موقتی باران گاهی بارعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهارکرد: در سه روز آینده وزش باد شدید دراستانهای واقع درشمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد که در برخی نقاط با گردوخاک همراه خواهد بود. در روز چهارشنبه(13 خردادماه) نیز وزش باد و گردوخاک و کاهش دید افقی برای استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور پیش بینی می شود.

وی درباره پیش بینی هوای استان تهران گفت: سه‌شنبه(12 خردادماه) هوای استان تهران کمی ابری دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش بادشدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز به‌ترتیب 39 و 25 درجه است.

وظیفه در پایان اظهارکرد:روز چهارشنبه(13 خردادماه) نیز هوای استان تهران کمی ابری دربعدازظهر ،همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و در شهرهای جنوبی باد وگردوخاک خواهد بود. بیشترین دمای هوای تهران 38 درجه و کمترین آن 26 درجه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه