شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر هوای تهران در تعطیلات ناسالم شد

خبر

هوای تهران در تعطیلات ناسالم شد

شاخص کیفیت هوای پایتخت به رغم تعطیلات چند روزه بدلیل افزایش ذرات آلاینده معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

مدیر روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران گفت: شاخص کیفیت هوای پایتخت به رغم تعطیلات چند روزه بدلیل افزایش ذرات آلاینده معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

به گزارش ایرنا، حشمت الله بسطامی افزود: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز، در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران گفت: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با 15 عدد افزایش نسبت به روز گذشته خارج از حد مجاز بوده و بر روی عدد 118 قرار دارد.

وی به کاهش آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون از 91 به 89 اشاره کرد و افزود: میزان غلظت آلاینده های منواکسیدکربن نیز نسبت به روز گذشته در همین ساعت از 35 به 28، ازن از 54 به 48، دی اکسیدنیتروژن از 66 به 57 کاهش داشته است.

به گفته بسطامی میزان آلاینده ذرات دی اکسیدگوگرد نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده و بر روی عدد 24 قرار دارد.

وی گفت: ایستگاه های شهرداری منطقه چهار، شهرداری منطقه 11 و فرمانداری شهرری در منطقه 20 به ترتیب با اعداد 162، 153 و 152 نقاطی بودند که در شرایط ناسالم قرار داشتند.

بسطامی به مناطق کمتر آلوده پایتخت اشاره کرد و افزود: ایستگاه های اقدسیه در منطقه یک، تربیت مدرس در منطقه دو و سوهانک نیز در منطقه یک به ترتیب با اعداد 60، 70 و 71 سالم ترین مناطق شهر تهران در این مدت بودند.

بسطامی به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان توصیه کرد از فعالیت های طولانی مدت و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه