جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی «باغ کتاب تهران» دی‌ماه 1391 میزبان نمایشگاه «یاد یار مهربان» می‌شود

رویدادهای فرهنگی

«باغ کتاب تهران» دی‌ماه 1391 میزبان نمایشگاه «یاد یار مهربان» می‌شود

دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان»، دی ماه و همزمان با افتتاح باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Air Jordan Sneakers

به گزارش خبرگزاری فارس، «باغ کتاب تهران» با معماری و طراحی خاص برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب احداث شده است. افتتاح این مرکز تقریبا مصادف است با برگزاری هر ساله نمایشگاه یاد یار مهربان، بنابراین تصمیم گرفته شد دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» را که هر ساله در ایام هفته کتاب در بوستان گفتگو برگزار می‌شد امسال در باغ کتاب تهران و همزمان با افتتاح این مرکز برپا شود.

باغ کتاب تهران در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع و بنایی به وسعت 54 هزار و 719 مترمربع احداث شده است. دسترسی محلی آسان به باغ کتاب، وجود پارکینگ، تجهیزات الکترونیکی، کافه کتاب و درمانگاه کتاب درمانی و امکانات دیگر، فضای مفرح و مجهزتری را در اختیار بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه یاد یار مهربان قرار می دهد.

دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با هدف اهدای کتاب به مدارس، کتابخانه های عمومی، مراکز آموزشی، حوزه های علمیه، خوابگاه های دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است. 25 هزار و 246 عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان عرضه خواهد شد.
دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، دی ماه در باغ کتاب تهران واقع در کتابخانه ملی، اتوبان حقانی، برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه