جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر هشدار درباره افزایش بیماری ام‌اس در کشور

خبر

هشدار درباره افزایش بیماری ام‌اس در کشور

دبیر علمی نهمین کنگره بین‌المللی ام‌اس ایران در آستانه برگزاری این کنگره گفت: در 10 سال آینده در هر خانواده ایرانی یک نفر به ام‌اس مبتلا خواهد شد.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - best glue for nike shoes for boys kids

دکتر امیررضا عظیمی دبیر علمی نهمین کنگره بین‌المللی ام‌اس ایران گفت: شهرهای تهران و اصفهان بیشترین شیوع ابتلا به این بیماری را دارند، ولی به طور قطع این آخرین آمار نیست و طبق آمار، پیش‌بینی می‌شود که در 10سال آینده در هر خانواده ایرانی یک نفر مبتلا به ام‌اس خواهد بود.

وی افزود: بنابر این وظیفه ما این است که اطلاع‌رسانی داشته باشیم و بتوانیم با کارهای تحقیقاتی در این زمینه شناسایی علت‌ها جلوی پیشرفت این بیماری را بگیریم.

دبیر علمی نهمین کنگره بین‌المللی ام‌اس ایران با بیان این که هدف اصلی از برگزاری این کنگره ارتقای سطح علمی متخصصان و هدایت آنها به سوی کارهایی تحقیقاتی است، بیان داشت: بر آن هستیم بتوانیم به یک راهنمای عملی برای طبابت در ام‌اس براساس شرایط کشور برسیم. همچنین در این کنگره جزئیات چند داروی خوراکی و تزریقی که در مرحله آخر تحقیقات است، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گفته این متخصص، کمبود ویتامین «دی» می‌تواند در ابتلا به این بیماری نقش داشته باشد.


منبع: روزنامه اطلاعات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه