پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آیین نکوداشت هشتاد و هفتمین زادروز استاد ایرج افشار

خبر

آیین نکوداشت هشتاد و هفتمین زادروز استاد ایرج افشار

آیین نکوداشت شادروان استاد ایرج افشار همزمان با هشتاد و هفتمین زادروز وی در یزد برگزار می‌شود.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike air force suede blauw shoes boots sale free

آیین نکوداشت هشتاد و هفتمین زادروز استاد ایرج افشار

 

همزمان با فرارسیدن هشتاد و هفتمین زادروز استاد ایرج افشار، ایرانشناس، کتابشناس، مصحح و نویسنده نامی، آیین نکوداشت شخصیت و مقام علمی آن استاد فقید در محل سالن اجتماعات کتابخانه وزیری یزد برگزار خواهد شد. در این مراسم که به همت انجمن چارسوق کویر و با همراهی و همکاری کتابخانه وزیری یزد، سازمان اسناد و کتابخانه ملی یزد، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد و حوزه هنری یزد از ساعت 18/30 روز پنجشنبه 20 مهرماه 1391 برگزار خواهد شد، جمشید کیانفر، کتاب شناس و مصحح و از دوستان و همراهان مرحوم استاد ایرج افشار به ایراد سخن پیرامون شخصیت و آثار آن استاد فقید خواهد پرداخت.

برگزار کنندگان این نکوداشت هدف از برگزاری این نشست را معرفی هرچه بیشتر شخصیت علمی و بی‌نظیر مرحوم استاد ایرج افشار بیان داشته‌اند. همچنین قرار است در این برنامه با ارسال نامه‌ای مجدد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد برای نامگذاری میدان یا خیابانی در شهر یزد به نام مرحوم استاد ایرج افشار درخواست شود.

خاطر نشان می شود استاد ایرج افشار، فرزند مرحوم دکتر محمود افشار یزدی در 16 مهرماه 1304 در تهران دیده به جهان گشود و پس از عمری مطالعه و نگارش در زمینه‌های مختلف علمی و ادبی در 18 اسفندماه 1389 چشم از جهان فروبست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه