پنج شنبه, 20ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل؛ آمریکا برنده بازی کسل‌کننده گروه جی/ آلمان صدرنشین شد

ورزش

جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل؛ آمریکا برنده بازی کسل‌کننده گروه جی/ آلمان صدرنشین شد

آمریکا در دومین دیدار گروه جی در رقابت‌های جام‌جهانی موفق شد مقابل غنا به برتری برسد.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار دوم گروه G آمریکا و غنا از ساعت 2 و 30 دقیقه در ورزشگاه داس دوناس به مصاف یکدیگری رفتند. این دیدار با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید.

در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه و قبل از اتمام دقیقه یک بازی کلینت دمپسی کاپیتان آمریکا که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود بعد از اینکه یکی دو بازیکن را جا گذاشت با یک شوت بغل پا توانست دروازه غنا را باز کند.

در نیمه اول دو تیم بازی بسیار کسل کننده‌ای را انجام دادند.

در نیمه دوم هم عملکرد نه چندان خوب دو تیم ادامه داشت. آمریکا در پی حفظ نتیجه بود غنا هم حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه حریف خود تدارک می‌دید.

شوت آساموئا ژیان در دقیقه 58 با واکنش تیم هاوارد به بیرون رفت.

غنا بیشتر از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان آمریکا به خوبی مدافعان این تیم را کنترل می‌کردند.

در حالی که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد آندره آیو در دقیقه 83 توانست از موقعیتی که برایش به وجود آمد به خوبی استفاده کند و با یک شوت گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی آمریکا روی یک کرنر در دقیقه 86 با ضربه بروکس به گل دوم رسید.

آمریکا هرچند بیشتر بازی را کنترل می‌کرد اما نسبت به غنا عملکرد بهتری داشت. تجربه بالای بازیکنان آمریکا در این بازی به یاری این تیم آمد.

بعد از گل آمریکا، غنا بازهم برای جبران جلو کشید اما نداشتن برنامه برای رسیدن به دروازه آمریکا باعث شد این تیم راه به جایی نبرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده اریکسون سوئدی است. او در نیمه اول به رابیو از غنا کارت زرد داد.

 در دیدار اول این گروه آلمان توانست با نتیجه 4 بر صفر پرتغال را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.

با احتساب این نتایج آلمان با کسب 3 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آمریکا در رده دوم جای گرفت.

*****

جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل؛ آخرین نماینده آسیا امشب به میدان می‌رود/ آغاز هفته دوم جام‌جهانی با دیدار برزیل و مکزیک

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی امشب به عنوان آخرین نماینده آسیا در رقابت‌های جام‌جهانی به میدان خواهد رفت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال 2014 برزیل امشب پیگیری می‌شود و در اولین مسابقه بلژیک و الجزایر از گروه H از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه مینیه رو شهر بلوهوریزنته برگزار خواهد شد.

برزیل که دیدار افتتاحیه جام‌جهانی را با پیروزی سه بر یک مقابل کرواسی در گروه A برگزار کرد، از ساعت 23 و 30 دقیقه در دومین مسابقه خود به مصاف مکزیک می‌رود. مکزیک در اولین مسابقه خود توانست با یک گل کامرون را شکست دهد.

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی، آخرین نماینده آسیا در این مسابقات از ساعت 2 و 30 دقیقه در ورزشگاه پانتانال شهر کوئیابا به مصاف روسیه می‌رود.

برنامه بازی‌های امشب به شرح زیر است:

گروه H: الجزایر – بلژیک؛ ساعت 20 و 30

گروه A: برزیل – مکزیک؛ ساعت 23 و 30 دقیقه

گروه H: روسیه – کره‌جنوبی؛ ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد چهارشنبه

***

تحقیر پرتغال در اولین بازی/ رونالدو و یاران چهارتایی شدند

آلمان موفق شد در اولین دیدار خود در جام جهانی با 4 گل پرتغال را در هم بکوبد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلمان و پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری پرگل 4 بر صفر آلمان به پایان رسید.

آلمانی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و سامی خدیرا در دقیقه 3 روی اشتباه پاتریسیو دروازه‌بان پرتغال با دروازه خالی این تیم مواجه شد اما توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

در ادامه مسابقه ژرمن‌ها توانستند برتری خودشان را به پرتغال دیکته کنند و به گل نخست خود دست یابند. ماریو گوتسه در محوطه جریمه پرتغال سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا توماس مولر در دقیقه 12 توپ را به زیبایی به قعر دروازه پرتغال برساند.

در ادامه مسابقه هوگو آلمیدا به دلیل مصدومیت در دقیقه 27 زمین بازی را ترک کرد تا ادر به جای او به میدان بیاید.

ژرمن‌ها در دقیقه 32 به گل دوم خود دست یافتند. این بار مت هوملس موفق شد با ضربه سر گل دوم آلمان را نیز به ثمر برساند.

بدبیاری‌های پرتغال تمامی نداشت، این بار حرکت غیر اخلاقی پپه در دقیقه 37 باعث شد تا داور او را کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند. در ثانیه های پایانی توماس مولر گل دوم خود و گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا آلمان نیمه نخست مسابقه را با برتری 3 بر صفر به سود خود به پایان برساند.

آلمان‌ها که در نیمه دوم با یک بازیکن بیشتر در زمین حضور داشتند، توانستند بازی را به خوبی مدیریت کنند و خودشان را برای بازی‌های بعدی خسته نکنند. البته این تیم چندین فرصت نیز از دست داد که مهم‌ترین آن را توماس مولر از دست داد. البته این بازیکن در دقیقه 78 موفق شد هت‌تریک کند و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. به این ترتیب توماس مولر در 7 بازی خود در جام جهانی موفق به زدن 8 گل شده است که رکوردی جالب توجه محسوب می‌شود.


فابیو کونترائو مدافع پرتغال نیز در نیمه دوم از ناحیه کشاله ران به شدت مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد و به نظر می‌رسد نتواند پرتغال را در بازی‌های بعدی گروهی همراهی کند.

پرتغال نیز با شکست بد در این دیدار باید چشم به بازی‌های آینده برای صعود داشته باشد.

***

برنامه روز پنجم جام جهانی

در روز پنجم جام جهانی دو دیدار از گروه H و یک دیدار نیز از گروه نخست برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی بیستم در کشور برزیل در حال برگزاری است و سه‌شنبه با برگزاری سه دیدار روز پنجم جام نیز به پایان می‌رسد.


* بلژیک – الجزایر ساعت 20:30

بلژیک یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز احتمالی با بازیکنانی بزرگی چون ادن هازارد و روملو لوکاکو در اولین دیدار باید برابر الجزایر به میدان برود. بلژیک یکی از اولین تیم‌هایی بود که صعودش را به جام جهانی قطعی کرد و امیدوار است که بتواند جام جهانی بیستم را با پیروزی پشت سر بگذارد.


* برزیل – مکزیک ساعت 23:30

دو تیم پیروز روز اول باید اولین دیدار دور دوم جام جهانی را برگزار کنند. برزیل که موفق شد با برتری برابر کرواسی سه امتیازی شود، در حالی برابر مکزیک به میدان می‌رود که پیروزی در این دیدار باعث می‌شود که سلسائو به عنوان اولین تیم صعودش را به مرحله بعد قطعی کند. مکزیک نیز می‌خواهد که نشان دهد پیروزی برابر کامرون اتفاقی نبوده است.


* روسیه – کره جنوبی 2:30

کره جنوبی به عنوان آخرین نماینده قاره آسیا باید در دیداری سخت برابر روسیه قرار گیرد. این دیدار تقابل سختی خواهد بود چرا که هم روسیه و هم کره جنوبی تلاش می‌کنند تا بتوانند به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد معرفی شوند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه