پنج شنبه, 20ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش حذف بوسنی با شکست برابر نیجریه

ورزش

حذف بوسنی با شکست برابر نیجریه

تیم ملی بوسنی با شکست یک بر صفر برابر نیجریه از جام جهانی برزیل حذف شد تا بازی آخر این تیم برابر ایران برای نماینده اروپا تشریفاتی شود.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | Latest Nike Dunk Low NH “Winter Solstice” Team Orange/Orange - 800 - Crimson Bliss 2021 For Sale DO6723 - nike off white blazer coalb women shoes outlet

به گزارش ایسنا، بوسنی و نیجریه در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر نیجریه به پایان رسید.


بازی در ابتدا متعادل دنبال شد و بوسنی موفق شد در ابتدا توسط ژکو به گل برسد که داور مسابقه به اشتباه این صحنه را آفساید اعلام کرد. پس از آن نیجریه‌ای‌ها در دقیقه 29 موفق شدند دروازه بوسنی را باز کنند. حرکت نفوذی امه نیکه از سمت راست و پاس او به اودم وینگه باعث شد تا این بازیکن دروازه بوسنی را باز کند. بازیکنان بوسنی روی این گل به شدت معترض و معتقد بودند مدافع آنها با خطای بازیکن نیجریه سرنگون شده اما داور چنین نظری نداشت.


بازی در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست روند آرام تری به خود گرفت. بازیکنان نیجریه برای حفظ نتیجه میدان داری کردند و توانستند مانع حملات بوسنی شوند.


به این ترتیب بوسنی با دو شکست از جام جهانی حذف شد و بازی پایانی این تیم برابر ایران برای نماینده اروپا جنبه تشریفاتی پیدا کرد . تیم ملی ایران در صورت برتری برابر بوسنی و شکست نیجریه برابر آرژانتین به مرحله بعد راه خواهد یافت.

*****

توقف آلمان برابر غنا

آلمان و غنا در دومین دیدار خود به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.


به گزارش ایسنا، آلمان و غنا دومین دیدارشان را در جام جهانی برگزار کردند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.


آلمانی‌ها در نیمه نخست بازی را بهتر شروع کردند و توانستند چند فرصت گلزنی ایجاد کنند اما نتوانستند به گل برسند. غنا نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و توانست چندین فرصت گلزنی ایجاد کند که مهم‌ترین آن شوت سولی مونتاری بود که نویر آن را به خوبی دفع کرد.


آلمان در نیمه دوم مسابقه بازی را بهتر شروع کرد و به گل رسید. ماریو گوتسه موفق شد در دقیقه 51 به زیبایی با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد. در ادامه بازیکنان غنا که با خطر حذف شدن از جام جهانی روبرو بودند توانستند به گل تساوی برسند. آندره آیو موفق شد در دقیقه 54 گلزنی کند. تیم آفریقایی در دقیقه 63 توانست با ضربه آساموآ ژیان به گل دوم خود دست یابد.


این پایان کار نبود و ژرمن ها موفق شدند در دقیقه 71 گل دوم تیمش را به ثمر برساند . او با این گل 15 گله شد و به رکورد 15 گل رونالدو در تاریخ جام جهانی رسید.


در ادامه دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و بارها برای رسیدن به گل تلاش کردند اما نتوانستند موقعیت های خودشان را به گل تبدیل کنند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

*****

مسی: ایران منظم و بابرنامه بود

ستاره تیم ملی آرژانتین ایران را تیمی منظم و بابرنامه توصیف کرد.

ستاره تیم ملی آرژانتین ایران را تیمی منظم و بابرنامه توصیف کرد.

به گزارش ایسنا از برزیل، لیونل مسی پس از دیدار تیمش برابر ایران در میکسدزون حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

این ستاره آرژانتینی در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره عملکرد تیم ملی ایران در این بازی گفت: ایران بسیار منظم بود و بابرنامه بازی می‌کرد. ما کار دشواری برای عبور از بازیکنان ایران داشتیم. آن‌ها خیلی به هم نزدیک بازی می‌کردند و فضای زیادی در اختیار ما نمی‌گذاشتند.

وی افزود: ما در نهایت توانستیم به آنچه می‌خواستیم دست پیدا کنیم و با پیروزی از میدان خارج شویم.

مسی در ادامه گفت: بازی بسیار مهمی را بردیم. با این پیروزی به راحتی از گروه صعود کردیم و در ادامه می توانیم با آرامش بیشتری بازی کنیم.

مسی در ادامه گفت: از نتیجه کسب شده خوشحالم چرا که بازی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم. با توجه به بازی دفاعی حریف نتوانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. انتظار نداشتیم که بازی خیلی سختی برابر ایران داشته باشیم. ایران دفاع بسیار خوبی برای ما تشکیل داده بود و به ما اجازه نداد که توپ را در محوطه جریمه به گردش دربیاوریم. مهم برای ما کسب پیروزی بود و از این که توانستیم صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم، خوشحالم. اگر بازی با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید خیلی ناراحت می‌شدیم. اکنون باید به فکر بازی سخت برابر نیجریه باشیم.

مسی در پایان با تمجید از سرخیو رومرو دروازه‌بان تیم خود گفت: عملکرد رومرو در این دیدار عالی بود. برای او خیلی خوشحالم. در واقع او باعث شد که ما بتوانیم به این سه امتیاز برسیم.

*****

اعتراض ايران به فيفا به خاطر داوري مازيچ

فدراسيون فوتبال ايران به خاطر قضاوت ضعيف داور صربستاني در ديدار با آرژانتين به فيفا اعتراض مي‌کند.

 پس از شکست يک بر صفر ايران مقابل آرژانتين و قضاوت ضعيف و پر انتقاد ميلراد مازيچ داور صربستاني در اين مسابقه علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال اعلام کرد: به خاطر نحوه قضاوت مازيچ به فيفا اعتراض خواهيم کرد. يک پنالتي ما در اين مسابقه گرفته نشد و برخي از خطاها را هم اعلام نکرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه