سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم صدای اره از جنگل فندقلو به گوش می‌رسد

زیست بوم

صدای اره از جنگل فندقلو به گوش می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: صدای اره از جنگل فندقلو به گوش می‌رسد.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | EdifactoryShops - best nike shoe in the world store location - Where to cop: Nike Air Force 1 '07 LX 'Lucky Charms'

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید خدابخش در مراسم گرامی‌داشت روز درختکاری در اردبیل خدابخش اظهار کرد: ریزگردهایی که مردم خوزستان درگیر آن شدند، در اردبیل و در فصل تابستان نیز وجود دارد ولی متوجه آن نیستیم. چشمهای حساس به سرعت با وقوع این گرد و غبارها سرخ می‌شوند.

استاندار اردبیل افزود: یکی از انتقادات گردشگران در استان اردبیل این است که فضای سبز استان توسعه نیافته است. مسئولین امر باید متناسب با وضعیت آب و هوایی سرد استان اقدام به کاشت درختان متناسب با این شرایط کنند. متاسفانه مشترک بودن حیات آپارتمان‌های میان چند خانواده باعث شده هیچ کس در آپارتمان‌ها علاقه‌ای به کاشتن درخت در حیات آپارتمان نداشته باشد. هر شهروند می‌تواند با کاشت یک درخت در طول سال به زیبایی محیط زندگی و شهری خود بیفزاید. از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز خواستاریم اقدام به کاشت درخت، گل و گیاه در حیات اداره‌ها کنند، چرا که فضای سبز مایه آرامش افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ احترام به درخت باید در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: در کشورهای اروپایی احترام بسیاری به درخت می‌گذارند و درختان این کشورها دارای شناسنامه هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه