سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم مهار آتش‌سوزی جنگل‌های بویراحمد

زیست بوم

مهار آتش‌سوزی جنگل‌های بویراحمد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار و خاموش شدن آتش‌سوزی جنگل‌های بویراحمد خبر داد.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | Nike nike shox for girls youth soccer Valentine's Day DQ9320 , 100 - nike twist women black boots sale girls on youtube - JofemarShops

سرهنگ «محمدرحیم برزمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- افزود: در پی این آتش‌سوزی در ساعت 11 یکشنبه، 21 تیرماه آغاز شده بود طبق برآورد اولیه بیش از 100 هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی شهرستان بویراحمد طعمه حریق شد.

وی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی با کمک و تلاش نیروهای مردمی منطقه، نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، شوراها و دهیاران روستاهای منطقه، نیروهای منابع طبیعی شهرستان دنا و بویراحمد و استان این آتش‌سوزی در ساعت 20:30 دقیقه مهار و خاموش شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت آتش‌سوزی خاطرنشان کرد: هنوز علت آتش‌سوزی مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برزمند با اشاره به این‌که سه فقره دیگر آتش‌سوزی در شهرستان بویراحمد رخ داد، تصریح کرد: یک مورد که ساعت 20 یکشنبه شب در منطقه راه مالی اتفاق افتاد در پی آن بیش از 5 هکتار از مراتع و جنگل‌های این شهرستان طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی با همکاری نیروهای مردمی منطقه، منابع طبیعی شهرستان و نیروهای بسیج و سپاه در ساعت 23:30 دقیقه مهار و خاموش شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دو مورد دیگر آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مناطق «وزگ» و «سپیدار» شهرستان بویراحمد به وقوع پیوست که بلافاصله با همکاری و کمک نیروهای مردمی و منابع طبیعی شهرستان این آتش‌سوزی‌ها مهار شد که در پی این دو مورد آتش‌سوزی در منطقه «وزگ» حدود 2000 متر و در منطقه «سپیدار» حدود 1000 متر طعمه حریق شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه