جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه ادامه دارد

خبر

اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه ادامه دارد

سازمان عفو بین الملل در گزارش سال 2013 خود از ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرکنندگان در بحرین و بی توجهی آل خلیفه به مجازات عاملان شکنجه و قاتلان مردم خبر داده است.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike air force suede blauw shoes boots sale free

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، سازمان عفو بین الملل با صدور گزارشی از ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه معترضین در بحرین و ادامه شکنجه آنها خبر داد.

در این گزارش آمده است: رژیم بحرین توصیه کمیته حقیقت یاب را عملی نکرده اند،اعتراضات را سرکوب می کنند و به دیدگاههای طرف دیگر احترام نمی گذارد.

عفو بین الملل بیان کرد: دهها نفر از سوی رژیم بازداشت شده اند و احکامی ظالمانه علیه آنها صادر شده است.نظامیان رژیم به طور گسترده ای از زور علیه معترضان استفاده کرده اند و تعدادی در اثر اقدامات سرکوبگرانه کشته شده اند.

در این گزارش آمده است: ناقضان حقوق بشر و عاملان قتل تظاهرات کنندگان از چنگال عدالت گریخته و می گریزند.

عفو بین الملل اعلام کرد: مسئولان رژیم بحرین تحقیقی جدی و مستقل درباره شکنجه هایی که علیه بحرینی ها روا داشته شده است به عمل نیاورده اند و فقط افراد رده پایین پلیس به دادگاه فرا خوانده شده اند در حالی که این اقدامات به افسران رده بالا مربوط می شود.

در گزارش این سازمان آمده است: نظامیان رژیم بحرین از گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای علیه تظاهرکنندگان استفاده می کنند و به طور گسترده ای گاز سمی را در مکانهای سربسته به کار می گیرند.

عفو بین الملل بیان کرد: نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین،زینب الخواجه و برخی دیگر از فعالان حقوق بشری دستگیر و به زندان افتاده اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه