جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تصاویر تکان دهنده از شکنجه مردم بحرین/ تداوم سکوت مدعیان حقوق بشر!

خبر

تصاویر تکان دهنده از شکنجه مردم بحرین/ تداوم سکوت مدعیان حقوق بشر!

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل: رژیم آل خلیفه در سایه حمایت گسترده آمریکا و سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر، با کمک نظامیان رژیم عربستان به سرکوب ملت بحرین ادامه می دهد.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | IetpShops , nike air max size 7.5 agitate tires for sale Leopard , nike air pegasus womens purple shoes black gold , 4011496719 , Where To Buy

در حالی که مسئولان آمریکایی از ثبات در بحرین حرف می زنند و به گونه ای وانمود می کنند که گویی این جزیره کوچک در خلیج فارس آرام تر از هر زمان قبل است، اما شواهد به گونه ای دیگر است.

پایگاه الوفاق وابسته به بزرگترین گروه اپوزیسیون بحرین از ادامه حملات نظامیان رژیم بحرین علیه مردم خبر داده است.

این پایگاه آورده است که طی روزهای گذشته، نیروهای آل خلیفه حدود 75 نفر را بازداشت و 50 نفر دیگر را زخمی کرده اند.

 

این نظامیان همچنین به 35 منطقه و روستا در سراسر بحرین حمله کردند که برای سرکوب تظاهرات کنندگان از بالگرد استفاده کرده اند.

نظامیان رژیم با حضور در مناطق مختلف طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته تلاش کردند که مانع برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز شوند.

 آنها برای سرکوبی قیام مردم از سلاح ممنوعه ساچمه ای و گازهای سمی و خفه کننده به شکل گسترده استفاده کردند. این نظامیان همچنین ضمن بازداشت مردم آنها را به شدت کتک زدند و شماری از زنان را نیز بازداشت کردند.

نظامیان رژیم با یورش به منازل مردم به شکل غیر قانونی شمار زیادی را بازداشت کردند که در بین بازداشت شدگان یک نوجوان پانزده ساله که مشکل شنوایی و تکلم دارد نیز وجود دارد.

نظامیان رژیم بحرین با یورش به منزل پدربزرگ این نوجوان و شکستن درب منزل و ایجاد رعب و وحشت در میان زنان و کودکان وی را بازداشت کردند و هنگامی که پدر این نوجوان به مرکز پلیس رفت ضمن تهدید وی به حبس، از مرکز پلیس اخراجش کردند.

پدر این نوجوان نگران است، زیرا در صورتی که ضربه ای به سر این نوجوان وارد شود بدون حتم وی خواهد مرد.

همچنین نیروهای امنیتی بحرین فردی که مبتلا به بیماری قند است را در حالی که خون از سرش جاری بود بازداشت کردند.

عوامل رژیم آل خلیفه همچنین جمعه گذشته با یورش به منزلی در منطقه سند یک زن باردار را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

همچنین نیروهای امنیتی بحرین در مبادی ورودی روستاها مراکز ایست بازرسی دایر کرده اند و بالگردهای رژیم، منازل را مورد هدف قرار می دهند.

نظامیان بحرینی از گازهای خفه کننده و سمی به شکل گسترده ای علیه منازل استفاده کردند که در نتیجه آن تعدادی دچار حالت خفگی شدند.آنها به محافل قرآنی نیز با گاز حمله کردند.

از مهمترین مناطقی که در آن تظاهرات برگزار شد: الدیر، بنی جمره، بلاد القدیم، الدراز، باربار، مقابه، السهله الشمالیه، السهله الجنوبیه، بوری، جد حفص، المصلی، النبیه صالح، سار، السنابس، النعیم، المعامیر، ستره الخارجیه، وادیان، مرکوبان، دارکلیب، کرزکان، الهمله، الدیه، کرانه، الجفیر، ابوقره، کرباباد و راس رمان هستند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه