پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر زخمی شدن ۱۷ تظاهرکننده بحرینی

خبر

زخمی شدن ۱۷ تظاهرکننده بحرینی

مردم بحرین جمعه گذشته نیز در ادامه اعتراضات خود نسبت به خشونت ها و دیکتاتوری های رژیم آل خلیفه به خیابان های آمده بودند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

مردم بحرین در اعتراض به خشونت های نظامیان آل خلیفه در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند و نظامیان آل خلیفه نیز ۱۷ نفر از تظاهرکنندگان را زخمی کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه المنار، مردم بحرین بار دیگر در اعتراض به سرکوبگری های رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند.

معترضان بحرینی در منطقه سار، واقع در غرب منامه تظاهرات کرده و خواستار اصلاحات سیاسی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم آل خلیفه نیز با یورش به جمع تظاهرکنندگان بحرینی 17 نفر از آنها را زخمی کردند که حال برخی از مجروحان بر اثر تیراندازی و اصابت گلوله های ساچمه ای به ناحیه سر وخیم است.

از سوی دیگر، تظاهرات دیگری در جزیره ستره برگزار شد که نظامیان آل خلیفه با استفاده از گازهای سمی اقدام به متفرق کردن تظاهرکنندگان کردند.

تعدادی از مردم بحرین نیز برای همبستگی با کودکان بازداشت شده بحرین در منطقه الوصبیع زنجیره انسانی تشکیل دادند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم بحرین 5 شهروند بحرینی را پس از اقامه نماز در مسجد شیخ البربغی که در سال 2011 به دست نیروهای آل خلیفه تخریب شده است، بازداشت کردند.

دیده بان حقوق بشر بحرین بازداشت نمازگزاران را نشانه خطرناکی درخصوص زیرپا گذاشتن آزادی های دینی در این کشور دانست.

مردم بحرین جمعه گذشته نیز در ادامه اعتراضات خود نسبت به خشونت ها و دیکتاتوری های رژیم آل خلیفه به خیابان های آمده بودند.

صدها بحرینی در ادامه این اعتراضات خود، علیه دستگاه قضایی این کشور و احکام صادره ناعادلانه تظاهرات کردند و شعار "اعدام هرگز هرگز" سر دادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه