پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر انتشار کامل‌ترین نرم‌افزار آموزش زبان و فرهنگ فارسی

خبر

انتشار کامل‌ترین نرم‌افزار آموزش زبان و فرهنگ فارسی

دبیر شورای گسترش زبان فارسی از به تولید انبوه رسیدن کامل‌ترین «نرم‌افزار آموزش زبان و فرهنگ فارسی» خبر داد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | WS327KA - Buy now New Balance 327 SEASONAL CLASSIC - adidas edge lux 120111741 black edition release

عباسعلی وفایی ـ دبیر شواری گسترش زبان فارسی ـ در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به رونمایی از «نرم‌افزار آموزش زبان و فرهنگ فارسی» در هفتمین همایش ترویج زبان فارسی گفت: هفتمین همایش ترویج زبان فارسی به تازگی برگزار شد. در این همایش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «نرم‌افزار آموزش زبان و فرهنگ فارسی به غیرفارسی‌زبانان» رونمایی شد که این نرم‌افزار حاصل پنج ـ شش سال زحمت مداوم و چندین هزار ساعت کار است که اکنون صددرصد آماده شده است و به زودی تولید انبوه خواهد شد. در مرحله اول 50هزار نسخه از این نرم‌افزار تولید می‌شود.


او با اشاره به قابلیت‌های این نرم‌افزار عنوان کرد: این نرم‌افزار در دو دی وی دی (DVD) طراحی شده که هشت کتاب را در برمی‌گیرد. این نرم‌افزار قابلیت خواندن متون فارسی را دارد. همچنین کتاب‌ آموزشی و کتاب‌ کار دارد. این نرم‌افزار امکان تلفظ‌سنجی را برای فراگیری زبان فارسی فراهم می‌کند، یعنی صدای فراگیر را ضبط می‌کند و او می‌تواند تلفظ خود را با تلفظ اصلی مقایسه کند و بفهمد چقدر تلفظش به تلفظ اصلی نزدیک شده است.


وفایی ادامه داد: این نرم‌افزار همچنین شامل چندین ساعت فیلم متناسب با تمرین‌های کتاب و درباره تاریخ و ادبیات ایران است و بیش از چند ساعت موسیقی سنتی ایران در نرم‌افزار هست که شامل اشعار سعدی‌، حافظ و مولوی می‌شود.


دبیر شورای گسترش زبان فارسی با اشاره به برگزاری هفتمین همایش ترویج زبان فارسی عنوان کرد: 2000 مقاله به هفتمین همایش بین‌المللی ترویج زبان فارسی رسیده بود که این مقاله‌ها در دانشگاه علامه طباطبایی در سه روز بررسی شد و در سه تابلو در سه سالن نشست‌های تخصصی این همایش برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه