جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر سومین همایش نقد ادبی برگزار می‌شود

خبر

سومین همایش نقد ادبی برگزار می‌شود

سومین همایش نقد ادبی با موضوع «نقد ادبیات داستانی» اسفندماه سال 1392 برگزار می‌شود. این همایش در سطح مقطع تحصیلی دکتری با موضوع نقد ادبیات داستانی برگزار خواهد شد.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

رویکرد نشانه‌شناختی و روایت شناختی، رویکرد تطبیقی و تاریخی،رویکرد گفتمانی و تحلیل انتقادی گفتمان ،رویکرد شکل گرا، رویکرد روانکاوانه و جامعه شناسانه از جمله محورهای این همایش به شمار می رود.
همچنین بررسی رویکردهای تازه در نقد ادبیات داستانی، آسیب‌شناسی نقد ادبیات داستانی و انتشار مقالات بر‌تر در چهار مجله علمی-پژوهشی از دیگر محورهای این همایش است.

این همایش را پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، انجمن علمی نقد ادبی ایران، مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس، فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و انجمن علمی ادبیات داستانی ایران برگزار می‌ کنند.

مهلت ارسال چکیده و متن کامل مقالات ۳۰ آبان ۱۳۹۲ و زمان برگزاری این همایش ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال جاری است؛ همچنین محل برگزاری این همایش در تهران (پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات و یا کسب اطلاعات بیش‌تر به تارنمای همایش: http://fiction-criticism.ir و رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مراجعه کنند و یا با تلفن دبیرخانه ۸۸۰۵۳۹۳۵ – ۰۲۱ واقع در تهران - بزرگراه کردستان - خیابان ایرانشناسی - پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی - گروه زبان و ادبیات فارسی تماس بگیرند.

***

نشست های ادبی زبان و ادبیات انسان در قرآن و نهج البلاغه
«علی داودی» مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، از برگزاری سلسله جلسات و نشست های ادبی زبان و ادبیات انسان در قرآن و نهج البلاغه با حضور استاد «ابوالقاسم حسین جانی» خبر داد.
وی گفت: این دفتر در نظر دارد، سلسله جلساتی با عنوان زبان و ادبیات انسان در قرآن و نهج البلاغه را برگزار کند که زمان آن به زودی اعلام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در این نشست ، ابوالقاسم حسین جانی شاعر پیشکسوت کشور درباره زبان وادبیات انسان در قرآن و نهج البلاغه مباحثی را مطرح خواهند کرد.
این برنامه در سالن اجتماعات مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار خواهد شد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه