پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش از کنایه فردوسی‌پور به رویانیان تا پنالتی سوخته پرسپولیس - در برنامه جنجالی 90 چه گذشت؟

ورزش

از کنایه فردوسی‌پور به رویانیان تا پنالتی سوخته پرسپولیس - در برنامه جنجالی 90 چه گذشت؟

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ پس از گذشت سه روز از زمان برگزاری دیدار حساس پایتخت که با بازی ضعیف دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید بار دیگر موضوع ریخت و پاش های فراوان این باشگاه‌ها با پخش برنامه نود داغ شد ، نظرسنجی 90 درباره عامل جذاب نبودن دیدار پرسپولیس و استقلال بود که در پایان 3 ساعت و 20 دقیقه، از یک میلیون و 579 هزار شرکت کننده، حدود 70 درصد بازیکنان، 17 درصد تماشاگران و 13 درصد مربیان را علت این امر دانستند.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | Air Jordan 1 Mid 554724 - nike air sweet lunar shoes sale free shipping - 271 Hemp – JmksportShops

پس از تساوی هفتاد و پنجمین دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر عادل فردوسی پور و همکارانش تصمیم گرفتند برای آن که عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس را به صورت ویژه نقد و بررسی کنند

به گزارش «تابناک»، به همین دلیل دوشنبه شب حجم قابل توجهی از زمان برنامه نود به دیدار این دو تیم اختصاص یافت.

 خداداد افشاریان کارشناس داوری در برنامه 90 بود که برای کارشناسی صحنه‌های داوری  حضور داشت در مورد انتخاب مرادی به عنوان داور شهرآورد گفت :متاسفم که کمیته داوران برای چندمین بار محسن ترکی را برای شهرآورد انتخاب کرد و این انتخاب برای جامعه داوری  تف  سربالا بود.

افشاریان  در خصوص صحنه های مشکوک داوری این بازی  این چنین توضیح داد : در صحنه ای که آرش برهانی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد ، بازی شرایط عادی خود را دنبال کرد و اتفاق خاصی رخ نداد. هر دو بازیکن توپ را نگاه می کردند و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

پنالتی پرسپولیس سوخت

افشاریان در مورد درگیری جواد نکونام و محسن بنگر در نیمه دوم درون محوطه جریمه استقلال که منجر به پاره شدن پیراهن بازیکن پرسپولیس شد  گفت : این صحنه یک حرکت کاملا غیرورزشی است و توپ هم در جریان بازی است و داور باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد و یک کارت زرد به بازیکن خاطی نشان می داد که از آن خودداری کرد.

کنایه‌ دوباره عادل فردوسی‌پور به محمد رویانیان

 عادل فردوسی‌پور تهیه كننده برنامه نود با پخش تصاویری از پرتاب گوجه در جریان شهرآورد، اشاره‌ای هم به پرداخت‌های نجومی باشگاه پرسپولیس داشت. او در لحظاتی كه تصاویر پرتاب گوجه پخش می‌شد گفت: با توجه به قیمت گوجه، رویانیان نشان داشته علاوه بر مربیان و بازیكنان پرسپولیس، تماشاگران این تیم را هم كهكشانی كرد.


طعنه به حدادی

این بار بارهم عادل فردوسی پور اشاره ای به حضور احسان حدادی در پرسپولیس داشت، فردوسی پور با طعنه جالب همه به حدادی پرسپولیسی و هم به وضعیت پرسپولیس گفت: ملحق شدند حدادی به پرسپولیس هم برای پرسپولیس نتیجه داد هم برای حدادی ..

کنایه فردوسی پور به نکونام

در ادامه "نود درجه" نوبت به استقلال و نکونام  رسید، فردوسی پور مجری و تهیه کننده نود با پخش صحنه ی درگیری نکونام بنگر که منجر به پار شدن پیراهن محسن بنگر شد گفت : نکونام نشان داد ارزش این همه پول که برای اش خرج کردند را داشت و از همه ی بازکنان یک پیراهن بیشتر پاره کرده است!

فردوسی پور : من نارحت بنده خدا نوشاد عالمیان هستم

 عادل فردوسی پور مجری وتهیه کنند برنامه نود که نسبت به تقدیر نکردن از نوشاد عالمیان ناراحت بود و اعتراض خود را به این موضوع به شیوه ی نودی ابراز کرد .

وی در ادامه برنامه زمانی که با مدیر عامل پرسپولیس در خصوص انتقاد های که در مورد فوتبالی ها که پس از موفقیت کاروان ایران در المپیک لندن صحبت می کرد دوباره این اعتراض خود را نشان داد و گفت : من ناراحت بنده خدا نوشاد عالمیان هستم هم محله ی شما ، چرا دیروز در مراسم تقدیر ازش تقدیر نشد ، نوشاد جزو ۳۲نفر اول المپیک اومد یا محسن روزبهانی در بوکس ..اینان حداقل امیدشان به این تقدیر ها است این و ازشون نگیریم.

پرسپولیس هم رتبه رئال مادرید!

زمانی که مجری 90 جدول لیگ برتر را اعلام می کرد با نشان دادن رتبه پرسپولیس در رده پانزدهم گفت: رئال مادرید هم در رده پانزدهم قرار دارد.

سوال و پاسخ نظرسنجی

سؤال برنامه شب گذشته 90 درباره عامل جذاب نبودن دیدار پرسپولیس و استقلال بود که در پایان 3 ساعت و 20 دقیقه، از یک میلیون و 579 هزار شرکت کننده، حدود 70 درصد بازیکنان، 17 درصد تماشاگران و 13 درصد مربیان را علت این امر دانستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه