پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اوساسونا بازهم در غیاب شجاعی باخت

ورزش

اوساسونا بازهم در غیاب شجاعی باخت

تیم فوتبال اوساسونا در هفته سوم رقابت‌های لیگ اسپانیا باز هم شکست خورد تا بدون امتیاز یک پله تا قعرنشینی فاصله داشته باشد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike air max running neutral ride shoes for kids

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام 4 دیدار آغاز شد و در اولین بازی سلتاویگو موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر صفر اوساسونا را شکست دهد. آلپاس در دقیقه 69 و برمجو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده برای سلتا گلزنی کردند. اوساسونا با این شکست بدون امتیاز در مکان نوزدهم جدول قرار گرفت تا تنها یک پله با قعرنشینی فاصله داشته باشد.

الخاندرو آریباس از اوساسونا نیز در دقیقه 83 با دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه اخراج شد. مسعود شجاعی در این بازی در میان نیمکت ذخیره‌های تیم نیز به چشم نمی‌خورد.

در سایر دیدارهای هفته سوم زاراگوزا در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب مالاگا شد. کاماچو در دقیقه 56 تک‌گل تیمش را به ثمر رساند تا مالاگا با کسب 7 امتیاز موقتا در رده دوم قرار بگیرد.

دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه یک بر یک مقابل میهمان خود ختافه متوقف شد. ریکی در دقیقه 6 برای میزبان و بارادا در دقیقه 26 برای ختافه گلزنی کردند.

در آخرین بازی شب گذشته مایورکا با تک‌گل ویکتور کاسادسوس در دقیقه 75 مقابل رئال سوسیه‌داد به برتری رسید تا با 7 امتیاز صدرنشین شود.

رقابت‌های هفته سوم لالیگا امشب با انجام 5 بازی دیگر پیگیری می‌شود.

* نتایج رقابت‌های شب گذشته به شرح زیر است:

سلتا 2- صفر اوساسونا

رئال زاراگوزا صفر - یک مالاگا

دپورتیوو لاکرونیا یک - یک ختافه

رئال مایورکا یک - صفر رئال سوسیه‌داد

* برنامه بازی‌های امشب به این شرح است:

رایووالکانو - سویا

اتلتیک بیلبائو - وایادولید

لوانته - اسپانیول

رئال مادرید - گرانادا

بارسلونا - والنسیا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه