چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تساوي ملال‌آور پرسپوليس مقابل فولاد

ورزش

تساوي ملال‌آور پرسپوليس مقابل فولاد

تيم فوتبال پرسپوليس در هفتمين بازي خود در ليگ برتر به نتيجه‌اي بهتر از تساوي دست نيافت و مقابل فولاد متوقف شد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | 572548C , buy cheap nike spizike , Where To Buy , michael jordan number 13 for sale , Converse Chuck Taylor Inequality Earthy Tones String

به گزارش ايسنا، در ادامه رقابت‌هاي هفته هفتم ليگ برتر فوتبال، از ساعت 20 امروز (چهارشنبه)، تيم‌هاي فولاد و پرسپوليس در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند كه در پايان دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند.
 
پرسپوليس در اين بازي با تركيب نيلسون، محسن بنگر، سيد جلال جسيني، رضا نورمحمدي، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي (نقي‌زاده)، محمد نوري، مهرداد پولادي، مهدي مهدوي‌كيا، غلامرضا رضايي و محمد قاضي به ميدان رفت.
 
در دقيقه 13 فولاد صاحب يك ضربه پنالتي شد كه نيلسون به خوبي ضربه ايوب كلانتري را مهار كرد تا بهترين موقعيت براي ميزبان از دست برود.
 
در ادامه بازي فولاد كه نسبت به پرسپوليس عملكرد بهتري داشت دو، سه موقعيت ديگر هم به دست آورد كه در يكي از آنها بختيار رحماني شوت سنگيني را به سمت دروازه پرسپوليس شليك كرد اما توپ او به تير دروازه برخورد كرد و اگرچه مهاجم فولاد در برگشت توپ را به گل تبديل كرد اما كمك داور اعلام آفسايد كرد تا اين گل مردود شود.
 
در دقايق پاياني بازي هم اسماعيل شريفات يك موقعيت تك به تك را روي درخشش نيلسون از دست داد. تنها فرصت خطرناك پرسپوليس شوت از راه دور محمد نوري بود كه با فاصله كمي از كنار دروازه به بيرون رفت.
 
در نيمه دوم پرسپوليس بيشتر توپ و ميدان را در اختيار داشت و به لطف تعويض علي كريمي كه به همراه ايمون زايد در اين نيمه وارد ميدان شده بود، نبض بازي در اختيار شاگردان ژوزه بود.
 
در دقيقه 74 حركت علي كريمي و پاس عمقي زيباي او به حسين ماهيني رسيد كه سانتر اين بازيكن روي سر محمد قاضي فرود آمد و او هم با ضربه‌اي دقيق توپ را در دروازه ارشاد يوسفي جاي داد.
 
پس از اين گل يك اتفاق نادر و البته زننده و ناراحت كننده رخ داد و يكي از تماشاگران حاضر در جايگاه وپژه ورزشگاه تختي با پرتاب يك شي به سمت فركي سرمربي فولاد او را مجروح كرد. فركي پس از اين اتفاق دقايقي مشغول مداواي خود بود و نتوانست به خوبي تيم خود را زا كنار زمين هدايت كند.
 
در دقايق پاياني فولادي‌ها كه چيزي براي از دست دادن نداشتند چندين بار به روي دروازه پرسپوليس سانتر كردند كه ايوب كلانتري روي يكي از همين سانترها با يك ضربه سر خوب گل تساوي تيمش را به ثمر رساند تا بازي با همين نتيجه به پايان برسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه