پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش نفت تهران صدرنشين جديد جام برتر فوتبال

ورزش

نفت تهران صدرنشين جديد جام برتر فوتبال

تيم فوتبال نفت تهران با پيروزي مقابل ذوب آهن صدرنشين جديد جام برتر لقب گرفت.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | 30 Winter Outfit Ideas to Kill It in 2020 - Best Outfits of Ignited Woman 2019

به گزارش ايسنا، در ادامه بازيهاي هفته هفتم جام برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) چهار بازي همزمان از ساعت 19 در شهرهاي رشت، تهران، اصفهان و كرج برگزار شد.
 
در اصفهان تيم فوتبال سپاهان توانست با تك گل جواهير سوكاي (86) از سد ميهمان خود فجرسپاسي عبور كند و سه امتياز اين ديدار خانگي را بدست بياورد. سپاهان با اين پيروزي 13 امتيازي شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سايپا در رده دوم قرارگرفت. فجر سپاسي هم 11 امتيازي ماند و به رده هشتم سقوط كرد.
 
در رشت بازي حساس گيلان در نهايت با تساوي بدون گل خاتمه يافت. داماش گيلان و ملوان براي اعاده حيثيت در اين بازي قديمي و بهبود وضعيت خود در جدول به مصاف هم رفته بودند كه دو تيم در نهايت امتيازها را تقسيم كردند. ملوان 12 امتيازي شد و به رده چهارم آمد، داماش هم با 9 امتياز در رده يازدهم قرار گرفت.
 
در كرج گهر دورود ميزبان نفت آبادان بود. در اين بازي ابتدا فريد عابدي (14) شاگردان مهدي تارتار را پيش انداخت اما در ادامه بازي آباداني ها از ميزبان خود پيش افتادند. رضا خالقي فر (36) و رسول نويد كيا (68) براي تيم آباداني گلزني كردند،‌ اما اين پايان كار نبود و تقي نائيبي (92) گل تساوي را براي گهر به ثمر رساند. گهر در حال حاضر با 6 امتياز در رتبه سيزدهم قرار دارد و نفت آبادان هم با 5 امتياز همچنان در مكان شانزدهم است.
 
اما در تهران مصاف نفت تهران و ذوب آهن با پيروزي نفت همراه بود. يعقوب كريمي (46) تك گل شاگردان ابراهيم زاده را به ثمر رساند تا اين مربي در مصاف با تيم قبلي خود با پيروزي از زمين خارج شود، ضمن اينكه ابراهيم محمدي از ذوب آهن با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شد. مهدي رجب زاده نيز در دقيقه 59 يك پنالتي را براي تيم اصفهاني از دست داد. نفتي‌ها با اين پيروزي 14 امتيازي شد و به صدر جدول صعود كرد.
 
در ديگر بازي امروز تيم آلومينيوم هرمزگان از ساعت 19:30 ميزبان مس كرمان است كه تا دقيقه 75 شاگردان ميثاقيان با تك گل هنريكو (21) از ميهمان خود پيش هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه