جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر سرطان پروستات؛ بیماری خاموش مردان

خبر

سرطان پروستات؛ بیماری خاموش مردان

توصیه یک پزشک متخصص به مردان بالای 40: سالانه آزمایش PSA انجام دهید

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | IetpShops , New Balance 327 Moonbeam Leopard , cheap invisible air jordans , 4011496719 , Where To Buy

یک فوق تخصص پیوند کلیه سرطان پروستات یکی از شایعترین سرطان ها در مردان بیان و اظهار کرد: احتمال بروز این سرطان با افزایش سن زیاد می شود و احتمال این که یک مرد 50 ساله تا آخر عمرش به سرطان پرستات مبتلا شود 40 درصد است.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، دکتر فرامرز فاضلی با بیان اینکه سرطان پروستات از رشد سلول های بدخیم در داخل پروستات ایجاد می شود، تاکید کرد: این بیماری قابل درمان است.

وی افزود: اگر در مراحل اولیه، این بیماری تشخیص داده شود بیماری تقریبا به طور کلی از میان می رود و در غیر این صورت مرگ و میر ناشی از آن رو به افزایش خواهد رفت.

این فوق تخصص پیوند کلیه به توجه بیشتر مردان و پیشگیری از این بیماری تأکید کرد و افزود: مردان بالای 40 سال آزمایش سالیانه PSA از طریق خون و معاینه توسط پزشک را انجام دهند.

دکتر فاضلی در پایان علائم این بیماری را شامل مشکل در ادرار کردن به صورت تکرر ادرار، ‌خون در ادرار، ادرار دردناک و بند آمدن ادرار یا قطره قطره آمدن ادرار عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه