پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست ایران پژوهی جهان ایرانی دربحرین، کشتار هم چنان ادامه دارد

جهان ایرانی

دربحرین، کشتار هم چنان ادامه دارد

برگرفته از كاربرد

هنوز در بحرین، کشتار پی گرفته می‌شود. مزدوران شیخ غاصب، همراه با انسان نمایان سعودی، اردنی و امارتی، هرروز کارنامۀ سیاه خود را سنگین تر می‌کنند و بر جرایم ضد بشری خود می‌افزایند.
    هزاران تن از هم‌خانمانان و هم‌میهنان بحرینی ما، به زندان‌های مخوف عربستان سعودی و اردن منتقل شده‌اند و کم نیستند کسانی که زیر شکنجه‌های قرون وسطایی در این زندان ها، جان سپرده‌اند.
    بسیاری ازپزشکان و پرستاران، به دلیل درمان زخمی‌ها، دستگیر شده‌اند و از سرنوشت آنان، حتا خانواده‌هایشان نیز آگاه نیستند.
    اما با وجود سرکوب گسترده ، به ویژه از سوی انسان نمایان سعودی، مردم بحرین هم‌چنان به پایداری  برای رسیدن به حقوق حقه‌ی خویش، ادامه می دهند. آنان خواستار ، برهم چیده شدن بساط شیخ غاصب بحرین و ایجاد دولتی بر پایه‌ی خواست اکثریت مردم این گله جزیره اند.
    آنان خواستار، اولیه‌ترین حقوق انسانی خود، یعنی برخورداری از نظامی هستند که بر پایه‌ی خواست آنان شکل گرفته باشد و نه بر پایه‌ی تحمیل امپریالیسم آمریکا- استعمار بریتانیا.
     شیخ غاصب بحرین ، تا کنون بسیاری از هم‌خانمانان و هم‌میهنان بحرینی ما را، در دادگاه‌های فرمایشی، محکوم به اعدام کرده‌است و هم‌ اکنون 400 تن دیگر از دستگیر شدگان، به محاکم نظامی سپرده شده‌اند که حکم اعدام می‌تواند در انتظار گروهی از آنان باشد.
    اما با این وجود، مردم بحرین، از پا ننشسته‌اند . با وجود کشتار فراگیر، دستگیری، زندان، صدور احکام اعدام و نیز دستگیری بسیاری از پزشکان، پرستاران و خدمه‌ی آمبولانس‌ها، در راستای یاری به زخمی شدگان از سوی ماموران شیخ غاصب بحرین که از حمایت انسان نمایان سعودی اردنی و امارتی برخوردارند، پایداری‌ها، پی گرفته می‌شود.
    ماموران شیخ غاصب در حمایت انسان نمایان سعودی، اردنی و امارتی به پیروی از خوی بیابان نشینی‌شان، خانه‌های مردم را به آتش می‌کشند. در روستاها، درخت‌های خرما را گردن می‌زنند و چاه‌های آب  را با سنگ و خاک پر می‌کنند. مسجدها را خراب می‌کنند و زیارتگاه‌ها را با خاک یکسان می‌سازند.
    در برابر این همه جنایت‌های ضد بشری و عهد حجری، جامعه‌ی به اصطلاح جهانی (غرب استعمارگر جنایت کار و هم‌پیمانان و چاکران آن‌‌ها)، سکوت کامل در پیش گرفته‌اند و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند و با کشورهای عرب زبان مانند عربستان سعودی ، اردن، قطر، امارات متحده و...در این جنایت ها  شریک و انبازند.
    از سوی دیگر نباید از یاد ببریم که بسیاری از حکومت‌های کشورهای اسلامی، مانند ترکیه، مصر، تونس، الجزایر، مراکش، مالزی، پاکستان، اندونزی و... نیز با سکوت خود، به گونه‌ی عملی در این جنایت‌های ضد بشری، مشارکت دارند.
    اما علی‌رغم این توطئه ژرف و این سکوت معنادار بسیاری از کشور‌های جهان، مردم بحرین، بساط شیخ غاصب را در هم خواهند ریخت و او را به موطن اصلی‌اش ، یعنی ریگزارهای عربستان، فراری خواهند داد. آن روز، دور نیست. چنین باد و چنین خواهد شد.

تهران ـ 21 خرداد ماه 1390
ا جتما ع برای و حدت

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه