پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها نگاه روز بیانیه حمایت از انقلاب مردم بحرین / حماية عن ثورة البحرين الجريحة

نگاه روز

بیانیه حمایت از انقلاب مردم بحرین / حماية عن ثورة البحرين الجريحة

برگرفته از کانون پژوهش‌های دریای پارس

ترجمه فارسی

مردم انقلابی بحرین!
بانگ آزادیخواهی شما مسلمانان بحرینی برای تعیین سرنوشت خود و عدم تمکین به حکومتی دست نشانده و فاسد، قلب و روح ملتهای بزرگ منطقه به ویژه ملت ایران را شاد کرد اما این شادی دیری نپایید که با خبرهاي تكان دهنده مبني بر كشتار فجيع برادران و خواهران دینی و تاریخی ما در بحرين و مجروح و زخمي كردن عده فراواني از شما، دل هر ایرانی آگاه و هر انسان بشردوستي را به درد آورده است. عمق این جنایات در دست درازی به تمامیت ارضی و لشگر کشی خاندان مستبد آل سعود و برخی سران هرزه امارات عربی که فرقه وهابیت متاسفانه در تار و پود آنان رخنه کرده است تبیین گردید و خشم وصف ناپذیر ملت ایران را به همراه داشت. سران كشورهاي عربی که حق تعیین سرنوشت کشورشان را از ملت خود صلب کرده اند و حکومتهای مطلقه را رهبری میکنند بايد از سرنوشت صدام حسین و بن علي و مبارك درس بگيرند و بداننند نوكري براي آمريكا، انگليس و اسرائيل، همانا پشت كردن به خواست ملت‌هاي منطقه ، در افتادن در گردابي هولناك خواهد بود که تنها موجب فروپاشی کاخهای ظلم و ستم آنها خواهد شد.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که دیکتاتوری حمد بن عیسی آل خلیفه در بحرین با نوکری چندین دهه ای برای سران آل سعود و ایالات متحده جهت پذیرفتن ناوگان پنجم این کشور در آبهای بحرین به پایان راه خود رسیده و کشتار مردم بیگناه بحرین و یا تخریب میدان لولو که سمبل آزادی شما مردم دلاور بشمار میرفت تنها نشانه ضعف و حقارت سران مجمع الجزایر بحرین است. ملت ایران به عنوان بزرگترین جامعه شیعیان جهان که امروزه به نماد مبارزه با استکبار و استعمار در میان کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است، مردم بحرین را بخشی جدایی ناپذیر از برادران خونی و تاریخی خود میداند و با اعلام حمایت همه جانبه از شما شیعیان برحق، آماده پشتیبانی از خواسته های عدالتخواهانه و سرنوشت ساز شما مردم مظلوم می باشند. ملت ایران با جمیعتی 74 میلیون نفری که در طول تاریخ فراز و نشیب ها و تجاوزات بسیاری را به خود دیده است ، امروزه با عنایت پروردگار و همت و تلاش مردان و زنان این مرز و بوم توان مقابله باهمه حکام فاسد و جنایتکاران منطقه را دارد ولی به دلیل قوانین بین المللی حاکم بر جهان و باور بر اینکه مردم منطقه باید با شجاعت و پایداری به خواستهای ملی و دینی خود برسند از دخالت در امور کشورهای دیکتاتوری پرهیز میکند. ملت ایران علیرغم اینکه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرد نظاره گر کشتار شما مردم نخواهد نشست، اما همچنان چشم امید بر این دارد که ارتشهای عربی مداخله گر و نیروهایی که جهت کشتار مردم مظلوم بحرین به این کشور گسیل داده شده است هرچه سریعتر خارج شوند و دست از اقدامات ضد بشری خود بر دارند در غیر این صورت در ایران، عراق، لبنان و ... دهها میلیون نفر آماده اعزام به بحرین برای دفاع از برادران و خواهران خود هستند.

انقلاب شما مردم بحرین سرآغاز رها شدن از بندهای استعمار انگلستان، آمریکا، خاندان آل سعود و رهایی از زیر یوغ دیکتاتورهای مستبدی است که سالهای سال از فاسدینی همچون بن علی و حسنی مبارک و جنایتکاری همچون صدام حسین حمایت میکردند و دلارهای نفتی حاصل از فروش نفت شما را خرج اقدامات ضد انسانی این افراد میکردند و دین و آخرت خود را فدای این مستبدان تاریخ نمودند. امروزه شکی نیست که شما بحرینی ها در کانون مبارزات عدالتخواهانه کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته اید و سرنوشت همه این کشورهای عربی در دستان شما می باشد زیرا آیندگان یاد شهیدانی که در راه سربلندی و عدالتخواهی آنان خون خود را فدا کردند به نیکی خواهد برد و سمبلی برای ملتهای جهان خواهید شد. خداوند روح شهدای بحرین را قرین شادی قرار دهد.
جمعیت ایرانی حمایت از انقلابیون بحرین


 

بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين
حماية عن ثورة البحرين الجريحة

ثورة شعب البحرين و سماع اصوات الحرية منکم الشعب البحرينی و براءتکم من حکومة الظالمة و الفاسدة و الغربية فی البحرين قد سبب فرح لجميع المسلمين و الحرار فی المنطقة و بالاخص لشعب ايرانی و لکن للاسف هذا الفرح لم یستمر لمدة طويلة بسماع اخبار قتل الابرياء و المسلمين و الاحرار و الاخوان و الاخواتنا البحرينی و شهادة و جرح عدد کثير منکم الشعب البحرينی الذي لدينا و لديکم مشترکات دينية و تاريخية.


هذا الخبر حول قتل الابرياء فی البحرين قد سبب الم و حزن شديدا فی القلوب ايرانيين و کل انسان الکريم الذی یحب انسانية. هذه الخيانات و الجنايات الارهابی من آل سعود المستکبر و المستبد و الخادم الصهیونی الامريکی بمساعدة امارات المتحدة العربية من عمال الامريکی الصهيونی الذين یوجد فيهم اثر قوية من فرقة الارهابية الوهابية و اکيد جميع المسلمين قد عرفوا اعمال الارهابی السعودي و صنع اخبار الکذب من ارهابيون الوهابية السعودية و التدخل العسکرية الارهابية السعودية فی البحرين قد سبب الم و حزن و قلق شديدا لجميع المسلمين و بالاخص شعب ايرانی.


ان آل خليفة و آل السعودية لا یسمحون حق انتخاب و قدر لشعوبهم و یجب عليهم ان یتعلمون درسا من عاقبة الحکام الديکتاتورية کمثل صدام حسين و بن علی و مبارک و یجب عليهم ان یعرفوا ان الخدمتهم لامريکا الصهيونی و الانکليز و الصهيانة يعنی عدم حماية شعوبهم و اکيد هذا الموضوع سیسبب اسقاط النظام الديکتاتورية فی بلادهم.


واضح، کما نعرف جيدا" ان ديکتاتور حمدبن عيسی آل خليفة قد نفدت دورته فی البحرين و الشعب البحرينی یریدون اسقاط النظام. هذا الدیکتاتور الخائن قد خدم لآل سعود و امريکا الصهيونی و جیوش الامريکی فی الماء البحرين و ان قتل الابرياء و المظلومين فی البحرين او تخريب ميدان اللؤلؤ التی کانت رمز الحرية لشعب المظلوم البحرينی تدل علی ضعف و فشل لآل خليفة فی البحرين.


ان شعب المسلمين ايرانی، شعب ضد طاغوتية و ضد استکبارية و ضد استعمارية و ضد تدخل الصهیونی الامريکی و هی (ايران) رمز و نموذج ممتازة بين الشعوب الحرة. الشعب البحرينی جزء من اجزاء اخوان و اخواتنا الدينی و التاريخی و قلوبنا مع قلوب شعب المظلوم البحرينی و نحن معکم یا شعب البحرين الجريحة و نحن جاهزون لحمايتکم و حماية من مطالباتکم و حماية من استقامتکم و مقاومتکم فی سبيل الحق و العدل.


يعنی باذن الله و بسعی و بجهد رجال و نساء ايرانی، جميع شعب و سکان ايرانی یعنی جمعية 74 میلیون جاهزون ان یتواجهون حکام الفاسد و الظالم فی المنطقة و جاهزون لدفاع عن المظلومين ولکن بسبب قوانين الدولی العالمی و ايضا" اعتقادنا بشجاعة و استقامة و مقاومة الشعوب المنطقة و عدم قبول حکام الفاسد و جهد الشعوب لحصول علی مطالباتهم الوطنية و الدينية، ایران لم یتدخل فی شئون هذه البلاد الديکتاتورية و علی رغم حماية وزارة الامور الخارجة لعدم الصمت شعب ايرانی حول قتل و جرح الابرياء و المظلومين فی البحرين، الشعب ايرانی یرجو من جیوش السعودية الارهابية ان یترکوا ارض و الماء البحرين و یخرجوا من البحرين باسرع الوقت و ارجو من السعودية الارهابية الامريکية ان لا یتابع اعمال ضد انسانية فی البحرين و اذا جیوش السعودية الارهابية لا یخرجون من البحرين و هم یتابعون قتل الابرياء فی البحرين، ان عشرات ميليونات من ايرانيين و العراقيين و لبنانیین... جاهزون لدفاع عن اخوان و اخواتنا المظلومین فی البحرين.


يا شعب البحرين الجريحة ان ثورتکم ثورة الحق و بداية التحرير من ظلم و فساد و استعمار انکليزی امريکی صهیونی السعودی و یعنی تحرير من ديکتاتور الظالم و المستبد و المستکبر آل خليفة الذی کان مع حکام المستبد و الظالم لمدة عشرات سنين متمادية و کان مع حسنی مبارک و بن علی و صدام حسين.آل خليفة قد هدر ثروات شعب البحرينی و دولارات من بيع النفط فی سبيل ضد انسانية و سبيل حکام الفاسد و الظالم و المستکبر فی المنطقة.


لاشک الآن انتم شعب البحرينی شعب نموذج بين جميع الشعوب و ثورات العربية فی المنطقة و تقدير و عاقبة الثورات العربية بين ايديکم لانه المستقبلين سیفتخرون بشهداءکم و سیذکرونکم بافتخار و شرف و کرامة و ستکونوا رمز الحرية لجميع الشعوب.

الله یرزق شهداءکم الجنة و الرحمة و المغفرة. آمين يا رب العالمين
لا حول و لا قوة الا بالله
حسبنا الله و نعم الوکيل

مع تحياتنا
جمعية ايرانية لحماية ثورة الشعب البحرينية المظلومة و الجريحة


الشعب یرید اسقاط النظام

دیدگاه‌ها   

-1 #1 Guest 1390-02-05 07:49
بحرین ، آرمیده در خون و مبارزه برای آزادی×البحرين يكمن في الدم والكفاح من أجل الحرية
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه