جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر گرد و خاک دو استان را فرا می‌گیرد - رگبار در راه است

خبر

گرد و خاک دو استان را فرا می‌گیرد - رگبار در راه است

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در بعدازظهر تا اوایل شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات خوزستان، لرستان، اصفهان، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان پیش بینی می‌شود.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | 126 - Cement Grey 2022 For Sale CT8532 - Cardinal Red - Open Air Jordan 3 "Cardinal" White/Light Curry - nike 5 a side boots for sale 2017

به گزارش بخش «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این وضعیت در برخی مناطق شمالغرب کشور و ارتفاعات مرکزی البرز نیز رخ خواهد داد.


همچنین طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک سبب کاهش دیدافقی و کیفیت هوا در استان‌های خوزستان و ایلام خواهد شد.


در روزهای شنبه و یکشنبه نیز خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.


سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را کمی ابری در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرده است. گرم‌ترین دمای هوای امروز تهران 35 و خنک‌ترین دما 24 درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.


همچنین آسمان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه کمی ابری در بعدازظهر و افزایش ابر و وزش‌ باد در ارتفاعات و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

بیشترین دمای هوای تهران در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب 35 و 36 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین دمای هوا نیز به ترتیب 23 و 24 درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه