جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تداوم طوفان گرد و خاک در شرق کشور

خبر

تداوم طوفان گرد و خاک در شرق کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از تداوم وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک در نواحی شرقی کشورو استانهای خوزستان و بوشهر خبر داد.

مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات، وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک تداوم داشته و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در برخی نواحی شرقی کشور خواهد شد. همچنین طی سه روز آینده رخداد پدیده گرد و غبار در استانهای خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

وی با بیان این که روز شنبه سواحل شرقی دریای عمان و روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج خواهد بود، افزود: طی روزهای شنبه نیمه غربی خلیج‌فارس، روز یکشنبه نیمه غربی و مرکزی و روز دوشنبه سراسر خلیج‌فارس مواج خواهد بود. یکشنبه و دوشنبه بارش‌های خفیف در سواحل جنوبی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز یکشنبه صاف تا نیمه‌ابری در شهرهای جنوبی وزش باد دربعدازظهر افزایش ابر خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 30 و 41 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در بعضی ساعات باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 30 و 40 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه